Edit this page
Modify this page
Edit this string
         
Antena 1 şi Antena 3 au timp de trei ani accesul interzis la evenimentele MISA


Posturile de televiziune Antena 1 şi Antena 3 nu vor mai avea permisiunea să filmeze la evenimentele organizate de MISA timp de trei ani.
Această decizie a fost luată de reprezentanţii MISA pentru că dreptul la replică remis de Biroul de Presă MISA nu a fost difuzat, după ce Antena 1 a lansat o serie de informaţii false şi calomnioase despre şcoala de yoga MISA.

În cadrul acestor ştiri difuzate de postul de televiziune Antena 1, în data de 22.05.2006, la ora 19.00, referitor la presupusele „Ritualuri secrete ale MISA” se prezintă informaţii neadevărate şi declaraţia purtătorului de cuvânt MISA, Crina Calek, este trunchiată. În plus, în timp ce se difuzează declaraţia oficială înregistrată prin telefon a purtătorului de cuvânt MISA, imaginea de fundal este gura unei alte persoane – pe care într-o ştire difuzată cu doi ani în urmă, în vara lui 2004, reporterii Antena 1 au numit-o Irina, aşa-zisul martorul cheie în dosarul MISA. Prin ştirea care induce această gravă confuzie, reporterii Antena 1 au dezinformat opinia publică şi au calomniat şcoala de yoga MISA şi pe reprezentanţii ei.
Cererea de difuzare a dreptului la replică solicitat de Biroul de Presă MISA a fost înregistrată la redacţia Antena 1 cu numărul DE nr. 14/13.06.2006. În această cerere se preciza că dacă în termen de cinci zile replica solicitată nu va fi pezentată în jurnalul de la ora 19, reporterilor Antena 1 şi Antena 3 li se va interzice accesul la manifestările organizate de MISA, cum ar fi taberele yoghine anuale de la Băile Herculane sau de la Costineşti.

Precizăm că Biroul de Presă MISA va da în continuare declaraţii atunci când Antena 1 sau Antena 3 le va solicita.


Biroul de presă MISA
20 iunie 2006



Recomandări articole
Actualitate
Astrologie
Civilizaţiile extraterestre
Demascarea Masoneriei
Paranormal
Revelaţii
Sănătate
Şivaism
Spiritualitate universală
Tantra
Tradiţia yoghină
Yoga