Edit this page
Modify this page
Edit this string
         
Sunteţi aici: Home >Actualitate >Replici interzise >
Replica MISA către Antena 1, 10 august 2013
Către Redacția Antena 1, rubrica Observator
În atenția Redactorului șef

 Biroul de presă al MISA solicită acordarea dreptului la replică în urma difuzării reportajului intitulat „Marturii cutremuratoare din ashramurile lui Guru Bivolaru”, în data de 7 august 2013 ora 19,30. În acest sens, solicităm difuzarea, în aceleaşi condiţii editoriale, a următoarei replici:
 Biroul de Presă al MISA protestează vehement împotriva abuzului grosolan pe care postul de televiziune Antena 1, rubrica „Observator”, l-a realizat faţă de Şcoala noastră de yoga prin difuzarea unui reportaj deosebit de calomniator şi tendenţios în data de 7 august 2013, la ştirile de la ora 19.30.
În totală opoziţie cu acuzaţiile foarte grave care ne-au fost aduse în această ştire, ţinem să vă aducem la cunoştinţă că realitatea se prezintă cu totul altfel. În aşezămintele yoghine din Bucureşti există condiţii de viaţă foarte bune, în care se asigură un cadru cât se poate de favorabil pentru o transformare spirituală autentică. Cazarea şi masa oferite sunt la un standard pe care majoritatea celor care locuiesc acolo îl consideră excelent. Regulamentul intern se înscrie pe linia bunului simţ elementar, iar când cineva doreşte să plece este oricând liber să o facă. În mod logic, cei care vin în aceste ashramuri nici nu ar rămâne acolo dacă nu ar fi mulţumiţi.
De altfel, reporterii Antena 1 ar fi putut să se convingă singuri de aceasta dacă şi-ar fi făcut meseria aşa cum le-o cere chiar codul deontologic jurnalistic şi ar fi venit să afle informaţiile de la faţa locului. În loc de aceasta, reporterii Antena 1 au preferat să difuzeze informaţii false, lipsite de orice probă, cărora nu le-au făcut nici măcar o minimă verificare. Tocmai pentru că argumentele afirmaţiilor prezentate lipsesc cu desăvârşire, întregul reportaj a fost ilustrat cu imagini care de fapt nu au absolut nicio legătură cu subiectul. Într-un mod complet neprofesional, dar semnificativ, Biroul de Presă MISA nu a fost contactat pentru a oferi un punct de vedere. Pentru noi este evident că realizatorii acestui reportaj au procedat în acest mod tocmai pentru că au urmărit cu reavoinţă să difuzeze o înscenare prin care să manipuleze opinia publică în legătură cu şcoala noastră de yoga.
Biroul de Presă MISA
10 august 2013
 
Menționăm că replica transmisă postului TV Antena 1 în data de 10 august nu a fost difuzată nici până astăzi, 19 august 2013.



Recomandări articole
Actualitate
Astrologie
Civilizaţiile extraterestre
Demascarea Masoneriei
Paranormal
Revelaţii
Sănătate
Şivaism
Spiritualitate universală
Tantra
Tradiţia yoghină
Yoga