Edit this page
Modify this page
Edit this string
         
Postul TV Antena 1 îşi dă din nou arama pe faţă arătând că acţionează la ordin împotriva Școlii de yoga MISA

 
Chiar de a doua zi după ce a început tabăra de la Herculane de anul acesta (ce s-a desfăşurat în perioada 30 aprilie - 11 mai), pe site-ul postului TV Antena 1 a fost reactualizată aproape zilnic data de publicare a unor reportaje mai vechi, care au calomniat în urmă cu un an sau chiar cu doi ani Şcoala de yoga MISA şi pe Gregorian Bivolaru. Au fost astfel readuse în atenţia opiniei publice „ştiri” mincinoase, care nici măcar nu mai aveau legătură cu vreun eveniment recent, dar care au re-apărut ca fiind publicate în luna mai 2014. S-a creat în acest fel impresia falsă că au apărut informaţii noi, deşi în realitate timpul care a trecut de la prima postare a acestor reportaje fie a infirmat prin intermediul unor decizii judecătoreşti acuzaţiile care au fost aduse în ele, fie a adus clarificări esenţiale de natură să le invalideze. Despre toate acestea site-ul Antena 1 nu a menţionat însă niciun cuvinţel, inducând în mod evident intenţionat în eroare opinia publică. Mai mult decât atât, în câteva zile din această perioadă, asemenea reportaje au fost re-actualizate chiar şi câte două pe zi, iar unele dintre ele au fost reeditate pe durata taberei chiar şi de trei ori!  Având în vedere că această intensă campanie negativă la adresa MISA s-a sincronizat exact cu desfăşurarea taberei de la Herculane, putem recunoaşte fără dubii intenţia denigratoare care a stat în spatele acestei acţiuni.
 
Orientarea răuvoitoare faţă de MISA a postului Antena 1 este cu atât mai clară cu cât Biroul de Presă MISA a reacţionat prompt de fiecare dată când Antena 1 a difuzat pentru prima dată aceste reportaje şi a transmis câte o replică în care a adus argumente foarte concludente ce arătau falsitatea afirmaţiilor prezentate. În dispreţul jurnalismului autentic, iată însă că Antena 1 nu doar că nu ne-a acordat niciodată dreptul la replică, dar perseverează în susţinerea acelor minciuni sfruntate. De altfel, tocmai pentru a ascunde adevărul, realizatorii Antenei nici nu au contactat vreodată, înainte de a difuza acele informaţii, Biroul de Presă MISA. Conform codului deontologic al jurnalismului ar fi fost elementar ca ei să ceară un punct de vedere şi celor pe care îi acuză.

Una dintre „ştirile” pe care Antena 1 a reactualizat-o de trei ori în această perioadă a fost cea în care se susţinea printre altele că în aşezămintele spirituale din Bucureşti „practică yoga mii de adepţi care trăiesc de pe o zi pe alta mâncând pâine mucegăită şi muncind ca nişte sclavi”. Realizatorii Antenei au justificat aceste afirmaţii pe baza unor declaraţii şi scrisori anonime, care însă nu puteau fi în niciun fel verificate. Deşi au fost chemaţi să vină la faţa locului pentru a se convinge în mod direct de penibilul celor susţinute, reporterii Antena 1 au refuzat invitaţia. Ei nu au luat, de asemenea, în considerare mărturiile date de mulţi dintre cei care locuiesc în aşezămintele spirituale yoghine din Bucureşti, mărturii care au fost prezentate detaliat de către postul de televiziune online MISA Senzațional TV. Explicaţia acestei conduite complet nedemnă de un jurnalist este simplă: dacă reporterii Antena 1 ar fi venit să vadă cum arată lucrurile în mod real, atunci toate minciunile lor s-ar fi năruit instantaneu.

În reportajele reactualizate în această perioadă au fost de asemenea reluate acuzaţii care între timp au fost deja analizate în instanţa Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie şi în legătură cu care Gregorian Bivolaru nu a fost cu nimic condamnat. Acesta este, de exemplu, cazul Arabelei Mureşan, despre care se spune într-un reportaj  că ar fi fost „sclava sexuală” a lui Gregorian Bivolaru încă de pe vremea când era minoră. Deşi aceste acuzaţii nu au putut fi dovedite şi nu mai au prin urmare  niciun fel de relevanţă juridică în prezent, constatăm că Antena 1 continuă să le difuzeze în încercarea de a construi un fals tablou al evenimentelor.

Un alt caz reiterat de Antena 1 este cel al Luminiţei Stoenescu, care a declarat anul trecut la ÎCCJ că yoghinii MISA „fac sex pe morminte” şi că ea ar fi fost obligată de către Gregorian Bivolaru să mănânce tămâie. Reamintim că declaraţiile sale au fost atât de confuze şi contradictorii, încât judecătorii nici măcar nu le-au luat în considerare. Cu toate acestea, vedem că ele sunt „tocmai bune” pentru jurnaliştii Antenei, dornici să speculeze orice element senzaţionalist, chiar dacă el este aberant.

Merită să observăm că aceste reportaje au fost aduse din nou în atenţie tocmai în contextul în care mai multe ziare şi televiziuni au transmis ştiri foarte pozitive despre tabăra yoghină de anul acesta de la Herculane. De exemplu, în ştirile locale din Caraş-Severin din data de 29 aprilie 2014 venirea yoghinilor a fost prezentată spunându-se că „Toată suflarea din Herculane, de la primar la localnici, îi așteaptă pe yoghini cu sufletul la gură”. Primarul Nicușor Vasilescu a declarat despre yoghinii MISA că „Ei sunt pașnici, nu au creat niciodată probleme, doar ne ajută”. Într-un mod asemănător, în ziarul Adevărul din 28 aprilie 2014 se afirmă că „Yoghinii sunt clienţi buni şi liniştiţi, astfel că sunt aşteptaţi de localnici şi proprietarii unităţilor de cazare cu braţele deschise” şi este citată o altă declaraţie a primarului din Herculane, care spune „Am pregătit tot ceea ce trebuie pentru grupul MISA, le oferim la aceleaşi tarife şi în aceleaşi condiţii toate zonele publice de care ei au nevoie, le dăm tot concursul şi ne bucurăm că revin la Băile Herculane”. Afirmaţii foarte directe şi pozitive despre MISA, prin care adevărul a fost spus cu curaj, au fost difuzate şi de postul B1 TV la emisiunea „România, acum” din data de 2 mai 2014. În cadrul acestei emisiuni s-a afirmat, de exemplu, că „Văzând aceste imagini despre MISA, nu avem ce le reproşa acelor oameni. Ce rău fac oamenii ăia? Că stau în natură, că se ţin de mâini? În România ideea de yoga este denaturată şi un om care practică aşa ceva este privit cu reproş de către ceilalţi” sau „Pe vremea lui Năstase, Gregorian Bivolaru a devenit un fel de supapă politică, o ţintă care să dea impresia că justiţia funcţionează. În România mulţi sunt spălaţi pe creier de anumite televiziuni.

Bineînţeles, numeroase ştiri obiective despre tabăra yoghină de la Herculane de anul acesta au fost difuzate de televiziunea MISA Senzațional TV. O parte a activităţilor spirituale au fost transmise în direct şi, în plus, au fost realizate trei episoade de interviuri şi mărturii deosebit de entuziaste ale unor participanţi la această tabără, veniţi atât din România, cât şi din multe alte ţări. Vă invităm să accesaţi episodul 1episodul doi şi episodul trei al serialului intitulat „Yoga, te iubesc” pentru a realiza diferenţa uriaşă de perspectivă între un jurnalism autentic, realizat de reporterii MISA Senzațional TV la Herculane, şi jurnalismul tendenţios şi manipulator practicat din birou de către postul Antena 1

În acest context, este uşor de înţeles că explicaţia difuzării reportajelor calomniatoare de către Antena 1 este aceea că cei care orchestrează de ani de zile linşajul mediatic cu privire la MISA au devenit îngrijoraţi ca nu cumva să înceapă lumea să-i aprecieze pe yoghini. Iar instrumentul cel mai servil în mâinile acestor manipulatori, prin care MISA şi Gregorian Bivolaru au fost cel mai mult atacaţi de-a lungul timpului, este Antena 1. Este semnificativ că trustul Intact Media – din care fac parte şi posturile de televiziune Antena (1, 2 şi 3) – e deţinut de fostul informator securist (dovedit prin documentele CNSAS) Dan Voiculescu, zis şi Felix, după fostul său nume conspirativ. Acest trust a fost înfiinţat la puţin timp după aşa-zisa „Revoluţie” din 1989 şi a servit constant ca instrument al intereselor securiştilor care au preluat puterea prin lovitură de stat. Este clar că aceşti securişti nu au putut niciodată să „înghită” MISA şi mai ales pe Gregorian Bivolaru, tocmai pentru că ei nu suportă adevărul pe care yoghinii continuă să-l propage neabătuţi, în pofida tuturor tertipurilor mediatice murdare la care televiziunea-sperietoare Antena 1 a recurs.


Biroul de Presă MISA
15 mai 2014


 


Articole publicate recent

> 17 DecembrieAmerica a generat o reţea de transfer a armelor de provenienţă rusească, din stocurile vechi ale armatelor est europene, către teroriştii sirieni

> 16 DecembrieCum am ajuns să fim cetăţeni cu mai multe viteze. Secretul sclaviei printre muncitorii români: nu este doar un fapt divers

> 15 DecembrieEșecul moral al civilizației euro-atlantice

> 15 DecembrieGheorghe Piperea: «Așa-zisa piaţă liberă și dereglementată actuală parcă este inspirată din romanul lui Orwell, 1984»

> 15 DecembrieAnunţul care îi îngrijorează pe americani: ruşii au la dispoziţie cea mai periculoasă armă cibernetică creată vreodată

> 14 DecembrieO legendă a Hollywoodului rupe tăcerea: «Am fost violată și abuzată sexual în copilărie și concediată pentru că nu am vrut să mă culc cu şeful meu»

> 14 DecembrieViktor Orban: E absurd și revoltător ca un «speculant financiar» ca Soros să dea indicații Bruxelles-ului și să-i spună Europei ce să facă!

> 13 DecembrieAcești oameni credeau că sunt singurii locuitori de pe Pământ. Povestea tribului Korowai, care își construiește casele în vârful copacilor

> 13 DecembrieDespre democraţie, Constituţie şi domnia legii. Ce ar trebui să ştie orice adolescent cu drept de vot

> 13 DecembrieTurcia este la un pas de război cu armata kurdă, iar Pentagonul se află în centrul conflictului

> 12 DecembrieItalienii au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva legii vaccinării obligatorii

> 12 DecembrieStudiile arată că mulţimile se comportă precum oile sau precum furnicile…

> 12 DecembrieMoscova, acord cu guvernul de la Damasc. Rusia rămâne în Siria cu baza aeriană încă aproape 50 de ani

> 11 DecembrieUn articol mai actual decât oricând. Groparii aurului românesc!

> 10 DecembrieLegea «51% produse româneşti» în hipermarketuri, cosmetizată ca să fie pe placul CE

> 9 Decembrie«Hârtie pentru apă»: Două surori fac şi vând origami ca să ajute la construirea de fântâni în lume

> 9 DecembrieAnchetă internă la DNA. Mesajul lui Kovesi către procurorii DNA după apariţia la RTV a înregistrărilor compromiţătoare

> 9 DecembrieLovitură de grație dată de Trump insurgenței siriene. CIA nu îi mai sprijină pe rebelii care luptă împotriva lui Bashar al-Assad

> 8 DecembrieDezvăluiri incendiare: SRI punea ţara la cale cu şefi din DNA, magistratură, miniştri şi politicieni la tenis şi la chermeze!

> 8 DecembrieVideo stupefiant: unul dintre teroriștii de la Londra se plimba acum doi ani cu steagul ISIS pe stradă. A făcut și declarații pentru un post tv

> 7 DecembrieCercetătorii au descoperit un mecanism fascinant al creierului: poate avea o viteză de răspuns de 10 ori mai mare decât clipitul

> 7 DecembrieAdio internet liber: cei «Cinci ochi» se întâlnesc pentru a pune lesa pe internet

> 7 DecembrieArtistul Paul Grigoriu jr. susține Coaliția pentru Familie

> 7 DecembrieBeți de fericire, jucăm în continuare

> 6 DecembrieA fost creată cea mai mare hartă virtuală a Universului, ce conţine 2 bilioane de particule digitale

> 6 DecembriePutin ripostează! Rusia a expulzat 755 de diplomați americani după noile sancțiuni impuse Moscovei

> 6 DecembrieAvertismentul analistului George Friedman: România e expusă pe frontul estic, se confruntă cu Rusia și Turcia

> 5 DecembrieNorvegia a refuzat UE de trei ori şi a ajuns ţară de milionari

> 5 DecembrieOficial rus: Sistemul antibalistic din România ameninţă Rusia, NATO generează o cursă a înarmării

> 4 DecembrieGrupul de hackeri Anonymous: NASA pe cale sa faca un anunț major

> 4 DecembrieSuedia, țara unde femeile au dispărut de pe străzi de frica imigranţilor

> 4 DecembrieCâteva comentarii pe marginea Deciziei 68 a Curţii Constituţionale din România

> 4 DecembrieANAF, hoția, hoții și distrugerea micului comerciant român

Recomandări articole
Actualitate
Astrologie
Civilizaţiile extraterestre
Demascarea Masoneriei
Paranormal
Revelaţii
Sănătate
Şivaism
Spiritualitate universală
Tantra
Tradiţia yoghină
Yoga