Edit this page
Modify this page
Edit this string
         
Sunteţi aici: Home >Actualitate >Replici interzise >
Spynews difuzează o nouă minciună, deghizată în ştire de senzaţie
 
Către redacția „Spynews”
În atenția redactorului-șef
 

Biroul de presă MISA solicită acordarea dreptului la replică în urma publicării de către redacția Spynews a articolului cu titlul „INCREDIBIL! Ia-l de unde nu-i! Guru Bivolaru pune în încurcătură Poliţia Română! Spynews.ro a descoperit de ce nu este prins yoghinul!”. Articolul a apărut nesemnat în data de 12 august 2014. Solicităm publicarea în aceleaşi condiţii editoriale a următoarei replici:
 
Redacţia Spynews a anunţat în data de 12 august 2014 că a făcut o descoperire „incredibilă” şi anume motivul pentru care „nu este prins yoghinul Gregorian Bivolaru”. Motivul ar fi acela că deşi Poliţia română ştia de cel puţin cinci ani că fondatorul MISA şi-a schimbat numele în Magnus Aurolsson, „îl căuta pe maestrul din Tărtăşeşti tot sub numele de Gregorian Bivolaru, fără a ţine cont de faptul că uroterapeutul şi-a schimbat identitatea”. Redacţia Spynews afirmă că în felul acesta el a fost imposibil de găsit şi astfel „Gregorian Bivolaru fentează de nouă ani, cu tupeu, autorităţile de la Bucureşti”.
 
Biroul de Presă MISA constată că aceaste afirmații nu au niciun fundament real, ba dimpotrivă, distorsionează profund realitatea juridică  - atât națională cât și internațională - a domnului Bivolaru. Singurul scop al acestor afirmații este acela de a manipula și de a induce grav în eroare opinia publică în legătură cu statutul legal al lui Gregorian Bivolaru. Pretinsa explicaţie denotă mai degrabă tentativa de a oferi opiniei publice o justificare a faptului că deşi în România se face atât de mult scandal cu privire la Gregorian Bivolaru, acesta rămâne totuşi neafectat din punct de vedere legal.
 
Pentru informarea cititorilor, purul adevăr este că atât instanțele de judecată din România, cât și Poliția sau alte autorități interne au cunoștință de mulți ani despre statutul juridic și toate datele specifice reglementate de către guvernul suedez cu privire la dl. Gregorian Bivolaru, odată cu acordarea azilului politic. Toate aceste informări au fost efectuate de autoritățile suedeze către statul român pe căile legale stabilite de legislația europeană în materia cooperării internaționale între instituții. Menționăm, de asemenea, că autoritățile române, inclusiv Poliția, au operat dintotdeauna cu datele actuale ale mentorului yoghin.
 
Este esenţial să subliniem că în realitate fondatorul MISA nu „fentează cu tupeu autorităţile de la Bucureşti”, aşa cum susţine cu insolenţă Spynews, ci  guvernul suedez, prin Hotărârea definitivă pronunțată de Curtea Supremă de Justiție din Stockholm îi respectă d-lui Bivolaru toate drepturile și libertățile care decurg din statutul de azilant politic. Acest fapt este extrem de clar, unanim acceptat de ambele state, dar cu toate acestea mass-media din România ascunde această realitate de ochii opiniei publice cu obstinație și o perversă rea-credință. Este necesar ca toți cititorii de presă românească să se întrebe de ce nu au posibilitatea să citească niciun articol care să dezbată motivele pentru care statul suedez i-a acordat azilul politic liderului MISA. Răspunsul pe care l-ar obține este foarte simplu: pentru că în felul acesta tot eșafodajul minciunilor întreținute de ani de zile de către presa românească s-ar prăbuși, iar adevărul ar ieşi la iveală! În felul acesta s-ar afla în detaliu de ce Curtea Supremă din Stockholm a constatat că „În România Gregorian Bivolaru nu poate avea parte de un proces corect” şi că „presa din România îl supune pe Gregorian Bivolaru la o gravă discriminare”!!
 
Cu o similară rea-credință redacția Spynews tratează și calitatea de „victimă a Securității comuniste” a d-lui Gregorian Bivolaru. Această calitate a fost definitiv și irevocabil stabilită de instanțele de judecată ale Tribunalului București încă din anul 2011. Biroul de Presă MISA constată inducerea cititorilor în eroare și din perspectiva existenței acestei hotărâri judecătorești defintive. În articol au fost folosite elemenete de așa-zisă „inculpare” extrase din dosarele penale întocmite abuziv de către procurorii ceaușiști, cum ar fi „guru era urmarit in anii 70 pentru raspandirea de materiale obsecne”. Această manieră de a proceda nu face decât să contribuie la adâncirea suferinței și a batjocoririi în public a instructorului de yoga. Pe de altă parte, atitudinea defăimătoare și abuzul mediatic confirmă o dată în plus obiectivitatea și profunda justețe cu care a judecat instanța de la Stockholm. Ne întrebam (a câta oară?) care este interesul acestor așa-ziși jurnaliști și căror structuri din fosta securitate și poliție politică își manifestă obediența obsesivă?
 
De ce acest jurnalist Spynews, atât de pasionat de așa-zisul „caz Gregorian Bivolaru” nu scotocește printre procesele-verbale de percheziție ca să constate furtul autorizat de bunuri și documente personale a sute de yoghini nevinovați, care după ce au fost de-a dreptul prădați și li s-au distrus bunurile, nici măcar unul nu a fost acuzat sau inculpat de vreo faptă penală? De ce acest zelos jurnalist nu pomenește nici măcar o singură dată faptul că, după ce dl. Gregorian Bivolaru a fost târât peste 10 ani (din anii 2000 până în prezent) într-o anchetă și judecată agresivă, invazivă și traumatizantă, a fost achitat definitiv de trei  instanțe de judecată, inclusiv de către instanța supremă de la București pentru presupuse fapte de trafic de minori și alte opt infracțiuni (de-a dreptul fantasmagorice) aruncate ani de zile pe umerii dumnealui? De ce nu sunt prezentate luările de poziție a diverselor organisme naționale și internaționale, ale unor parlamentari europeni, ale diverșilor colaboratori OSCE, ale lucrătorilor pe justiție din cadrul Comisiei europene care invariabil și-au exprimat îngrijorarea, preocuparea și dezaprobarea față de abuzurile flagrante care au avut loc și care chiar se desfășoară în continuare în cazul d-lui Gregorian Bivolaru?
 
Biroul de Presă MISA apreciază că articolul din Spynews nu respectă dreptul cititorului de a fi informat corect. Jurnalistul nu și-a îndeplinit obligațiile profesionale de a cerceta în mod corect informațiile despre care a scris. În consecință, articolul publicat de redacţia Spynews  are un caracter profund mincinos, calomniator și încalcă grav dreptul fundamental la imagine și demnitatea umană. Având în vedere aspectele menționate, Biroul de Presă MISA solicită publicarea acestui drept la replică în condiţii editoriale similare cu cele ale articolului la care facem referire.
 

Biroul de Presă MISA
21 august 2014



 
 


Recomandări articole
Actualitate
Astrologie
Civilizaţiile extraterestre
Demascarea Masoneriei
Paranormal
Revelaţii
Sănătate
Şivaism
Spiritualitate universală
Tantra
Tradiţia yoghină
Yoga