Edit this page
Modify this page
Edit this string
         
Sunteţi aici: Home >Actualitate >Replici interzise >
Deși recunoaște formal că Gregorian Bivolaru a fost achitat, România TV reia o serie de acuzații aberante la adresa lui

Către Romania TV,
În atenția Redactorului-șef,
 

Biroul de presă al MISA solicită acordarea dreptului la replică în urma publicării de către redacția Romania TV a articolului cu titlul „Gregorian Bivolaru, ACHITAT în dosarul de trafic de persoane”. Articolul a apărut în data de 11 februarie 2015 şi a fost semnat de Alina Costache. Solicităm publicarea în aceleaşi condiţii editoriale a următoarei replici:

Articolul publicat de site-ul Romania TV după decizia de achitare a lui Gregorian Bivolaru, pronunţată de către Tribunalul Cluj, dovedeşte în primul rând un cras neprofesionalism. Prin conţinutul său, acest articol practic infirmă un verdict hotărât oficial de o instanţă judecătorească!

Deşi în titlu se consemnează că Gregorian Bivolaru a fost achitat, autoarea Alina Costache înşiruie în mod cu totul bizar în articol o serie de acuzaţii care i-au fost aduse fondatorului MISA, insinuând că aceste acuzaţii ar fi fost totuşi constatate ca reale. Romania TV induce astfel cu viclenie în eroare opinia publică întrucât creează cititorului impresia că în pofida verdictului pronunţat, vinovăţia lui Gregorian Bivolaru ar fi fost de fapt cu prisosinţă demonstrată.

Articolul nu punctează absolut deloc faptul că achitarea înseamnă tocmai infirmarea prin probe a acuzaţiilor aduse de Parchet în rechizitoriu. De fapt, rechizitoriul Parchetului nu a făcut altceva decât să formuleze anumite ipoteze, care însă nu au putut fi dovedite cu nimic în instanţă. Fără a ţine cont de aceste aspecte elementare, în articol se afirmă că „În cele 98 de volume, care însumează vreo 40.000 de pagini” ale dosarelor de acuzare întocmite de procurori ar fi fost descrise „cu lux de amănunte orgiile sexuale…”, sau că în „conturile” lui Gregorian Bivolaru ar fi ajuns „sume fabuloase de bani”, ori că „o altă sursă de venit” a fondatorului MISA ar fi fost „filmele porno” pe care le-ar fi produs „adepţii MISA”.

Autoarea Alina Costache pare să nu fi înţeles pe deplin că instanţa tribunalului a demontat deja toate aceste minciuni şi falsuri create de imaginaţia bolnavă a unor acuzatori lipsiţi de scrupule. Biroul de Presă MISA subliniază că acest dosar a depăşit faza de acuzare (în care oricum trebuia respectată prezumţia de nevinovăţie atâta timp cât verdictul nu fusese pronunţat) şi a fost riguros judecat de către Tribunalul Cluj. Tocmai de aceea re-lansarea în presă a acestor acuzaţii aberante după ce verdictul de NEVINOVĂŢIE a fost pronunţat devine acum cu atât mai ridicolă. 

Această poziţie a redacţiei Romania TV arată fie necunoaşterea diferenţei fundamentale între acuzare şi judecare, fie frustrarea în faţa unui verdict de achitare care vine să infirme în mod categoric propaganda denigratoare practicată de o parte a presei în ultimii 20 de ani. Achitarea lui Gregorian Bivolaru de TOATE acuzaţiile aduse evidenţiază astfel cât se poate de clar manipularea abjectă la care presa din România a recurs sistematic în cazul MISA.

În finalul articolului publicat de Romania TV se adaugă mincinos că „Deşi este căutat de ani buni, Gregorian Bivolaru este în continuare de negăsit, deşi s-a zvonit că s-ar afla în Suedia sau în Franţa”. Biroul de Presă MISA precizează că Gregorian Bivolaru nu este de negăsit, ci se află în Suedia, unde a primit azil politic tocmai pentru că judecătorii Curţii Supreme din Stockholm au constatat că el este sever discriminat în propria ţară. Această informaţie extrem de semnificativă despre statutul lui Gregorian Bivolaru în Suedia şi despre motivaţia pentru care el a primit azil politic în acea ţară nu este un „zvon”, ci un fapt oficial.


Biroul de presă al MISA
26 februarie 2015


 



Recomandări articole
Actualitate
Astrologie
Civilizaţiile extraterestre
Demascarea Masoneriei
Paranormal
Revelaţii
Sănătate
Şivaism
Spiritualitate universală
Tantra
Tradiţia yoghină
Yoga