Edit this page
Modify this page
Edit this string
         
Sunteţi aici: Home >Actualitate >Replici interzise >
Redacţia Spynews contestă drepturile legale ale lui Gregorian Bivolaru

 
Biroul de presă al MISA solicită acordarea dreptului la replică în urma publicării de către redacția Spynews a articolului cu titlul „Maestrul tratamentelor cu pipi a pus ochii pe Cătălin Măruţă! Ce pregăteşte Gregorian Bivolaru pentru soțul Andrei!”. Articolul a apărut nesemnat în data de 19 august. Solicităm publicarea în aceleaşi condiţii editoriale a următoarei replici:
 
Biroul de Presă MISA constată în primul rând că limbajul jignitor folosit de autorul articolului apărut în Spynews, gen „maestrul tratamentelor cu pipi”, nu ar putea caracteriza atitudinea unui jurnalist profesionist. Dincolo de aceasta, articolul în cauză arată că redactorii de la Spynews precum şi cei pentru care ei scriu la comandă, contestă cu nonşalanţă drepturile fundamentale ale unui cetăţean. Ne referim aici la dreptul lui Gregorian Bivolaru la imagine, la demnitate şi onoare, precum şi la dreptul său de a avea acces liber la justiţie. În mod straniu, acest fapt pare anormal ziariştilor tabloidului, care se prefac că nu înţeleg că acestui om i-au fost încălcate cele mai elementare drepturi şi susţin că profesorul de yoga „fentează cu tupeu de nouă ani autorităţile de la Bucureşti”. Biroul de presă MISA  precizează că această exprimare este cel puţin tendenţioasă întrucât din moment ce Gregorian Bivolaru a primit în urmă cu nouă ani azil politic în Suedia, aici este vorba despre o decizie oficială adoptată de un stat al UE şi prin urmare nu poate fi vorba că el ar „fenta cu tupeu” autorităţile române. Iată deci că redacţia Spynews se arată vizibil deranjată de faptul că în ultimii ani, o dată cu diminuarea corupţiei şi cu rărirea hotărârilor judecătoreşti dictate politic (cum ar fi condamnarea lui Gregorian Bivolaru) mentorului MISA a început să i se facă dreptate şi în România, nu doar în ţările cu tradiţie în practica democraţiei, cum este Suedia.
 
Motivul concret care i-a deranjat mai nou pe ziariştii de la Spynews este acela că profesorul de yoga l-a dat în judecată pe Cătălin Măruţă, în urma unui grosolan abuz mediatic pe care acesta l-a făcut în cadrul a două emisiuni difuzate de PRO TV. Spynews trece foarte voalat peste fapta lui Măruţă şi de aceea subliniem că în datele de 25 respectiv 26 iunie 2015 acesta a asociat o presupusă faptă penală foarte gravă, prezentată cât se poate de scandalos (un aşa-zis viol care ar fi durat şapte ore), cu numele lui Gregorian Bivolaru. Deşi ulterior s-a demonstrat foarte facil că acuzaţiile prezentate nu au avut nicio bază reală, cele două emisiuni au reprezentat un afront abject la imaginea domnului Bivolaru, care în realitate nu a avut şi nu are nicio legătură cu tot acel circ mediatic penibil.
 
Constatăm însă că redacţia Spynews nu doar că nu ţine seama că acţionarea în judecată a lui Cătălin Măruţă a fost cât se poate de justificată, ci este chiar iritată de faptul că Gregorian Bivolaru solicită să i se facă dreptate în instanţă. Autorul articolului lansează plin de insolenţă întrebarea: „Cum de reuşeşte Gregorian Bivolaru să îşi facă de cap în instanţe?”. Mai mult, Spynews dă şi indicaţii autorităţilor afirmând că aceasta ar fi „o întrebare la care autorităţile din România ar trebui să găsească un răspuns”. Este de remarcat atitudinea arogantă şi insultătoare a redacţiei Spynews, care cataloghează demersurile lui Gregorian Bivolaru, ce au condus deja la importante decizii oficiale, prin aceea că el şi-ar „face de cap în instanţe”!
 
Merită să amintim în acest context că în ultimii ani justiţia din România a dat mai multe hotărâri obiective, deosebit de clarificatoare, cu privire la cazul profesorului român de yoga. Astfel, în iunie 2015 Tribunalul Bucureşti a decis definitiv şi irevocabil că autorizarea şi interceptarea convorbirilor lui Gregorian Bivolaru, folosite ca probă în procesul de la ÎCCJ în care a Gregorian Bivolaru fost condamnat, a fost ilegală. Menţionăm că această hotărâre ar putea conduce chiar la invalidarea deciziei de condamnare de la ÎCCJ. De asemenea instanţa Tribunalului Cluj a arătat tot anul acesta că dosarul de trafic de persoane (din care a disjuns cauza referitoare la „act sexual cu o minoră” judecată la ÎCCJ) a fost instrumentat extrem de abuziv de către procurori, motiv pentru care persoanele din MISA care fuseseră acuzate au fost achitate. O altă decizie importantă care se pare că nu convine redacţiei Spynews este aceea că în anul 2011 instanţa Tribunalului Bucureşti a decis definitiv şi irevocabil că toate condamnările suferite de Gregorian Bivolaru pe timpul regimului comunist au reprezentat o formă de persecuţie politică.
 
Ne întrebăm de ce ar considera redacţia unui tabloid axat pe picanterii ieftine că aceste hotărâri oficiale, luate de diferite instanţe, ar constitui o problemă pentru care „autorităţile din România” ar trebui să intervină. Oare pentru că deciziile respective scot la iveală adevărul şi demontează în acest fel manipularea pe care astfel de jurnalişti-marionetă o operează constant în mass-media?
 
Biroul de Presă MISA
25 august 2015
 
 


Recomandări articole
Actualitate
Astrologie
Civilizaţiile extraterestre
Demascarea Masoneriei
Paranormal
Revelaţii
Sănătate
Şivaism
Spiritualitate universală
Tantra
Tradiţia yoghină
Yoga