השיטה העילאית והיעילה

 
השיטה לוקחת 20 דקות בהן אנו מתעלים אנרגיות אלוהיות בכדי לברך את כדור הארץ ואת האנושות כולהנבצע את השיטה באחד ממועדיה היומיים, ביחד עם עוד עשרות  אלפי אנשים בעשרות מדינות שונות ברחבי העולםאת השיטה נתחיל בעמידה כאשר נקדיש את פירותיה לאלוהיםעל ידי ההקדשה אנו הופכים את הפעולה למקודשת, וכך אנו נהיים לצינור המתעל את האלוהינמשיך בישיבה, ונזמן את המלאך השומר שמלווה את כל אחד ואחת מאיתנו במשך כל חיינולמלאכים אין אגו ובנוסף הם מכבדים את הרצון החופשי שלנו ולכן הם לא מודיעים לנו בצורה גלוייה שהם קיימים, אלא אנחנו מצידנו צריכים לעשות את הצעד ולקרוא להם, לבקש את עזרתם וכך להיות מודעים לכך שהם איתנו תמידלאחר מכן נזמן את אחד מ-5 מלאכי השרת שאליו אנו מרגישים חיבור מיוחד (מיכאל, גבריאל, אוריאל, רפאל או מטטרון).  מלאכי עליון אלה נמצאים בהיררכיה גבוהה יותר של מלאכים.
בשלב הבא נזמן את השכינה, רוח האלוהים, שאקטי, האנרגיה הנשית שנמצאת סביבנו תמיד, אימא אדמה המגנה על כולנואת המוחלט העילאי אי אפשר לדעת מכיוון שהוא מעבר לכל ביטוי,אבל אפשר לגלות אותו דרך תכונותיובשיטה נזמן 3 מהן – החסד, הכוח הכוליכול והרצון האלוהידרך חוויה ישירה נגלה שכל מה שאנו מתעלים דרכנו, חלק ממנו נשאר בנו וכך אנו מקבלים מתנה כמוסהלאחר מכן נחוש כיצד כל האנרגיות שזימנו מתמזגות ונצברות בתוכנוכעת נגיע לשיטה עצמה, בה נתעל את כל האנרגיות האלו אל עבר תמונת כדור הארץ, בבקשה שהן יברכו ויגנו עליו ועל האנושות כולהנסיים בהודיה, מה שגם יאפשר לנו לחוש טוב יותר את כל המתנות הרוחניות שקיבלנו

בנוסף, ניתן להדליק נרות או לצום לעיתים בכדי לתרום להשפעות השיטה.

הערת בינייםאם זו הינה הפעם הראשונה שבה אתם מבצעים את השיטה הזו, יכול להיות שבגלל נוסח המילים בתפילתהמדיטציה ובשילוב עם דעות קדומות הקיימות ברבים מאיתנו, אולי ייוצרו אצל חלקכם, מחשבות מרתיעות מסוימות מהתפילה מכיוון שתקשרו את המילים עם דת זו או אחרתאנו יכולים רק להציע לכם להישאר עם ראש פתוח, לנסות את השיטה קודם ואז לחתור לחוש את ההשפעות שלה בצורה אובייקטיבית, ולזכור באותו הזמן שמדובר בתפילה אוניברסאלית שלא מוגבלת לדת זו או אחרת או למדינה זו או אחרת, אלא שואפת להתחבר ישירות למקור העילאי, לאלוהים הבלתי מוגבל, דרך רוח האלוהים שהיא השכינה ודרך מלאכי האור שלו.

השיטה עצמה

הכנה מקדימה – 

• נקבע בעזרת מצפן את כיוון המזרח (כיוון זריחת השמש)

• נציב כיסא עם משענת, עליו נישב ברגע המתאים, עם הפנים לכיוון מזרח.

• על הקיר הפונה מזרחה נתלה את התמונה של כדור הארץ בגובה העיניים (כשאנו ישובים על הכיסא)

• במידה ויותר מאדם אחד מבצע את השיטה העילאית והיעילה באותו החדר, יש להציב מספר כיסאות כמספר המשתתפים ושלכל אחד תהיה תמונה משלו.

• כאפשרות, 7 דקות לפני השעה המיועדת לביצוע השיטה, ניתן להדליק נר.

הנוסחה המקודשת להקדשת הנר (נאמרת לפני הדלקת הנר, בעמידה, עם הפנים כלפי מזרח

אני מעניק/ה, כאן ועכשיו, בשלמותו, את האור הזה ואני מתחנןת, באותו הזמן בפני אלוהים ומלאכי האור שלו להפוך אותו בדרך מסתורית ולעשות לו טרנספורמציה אלכימית, בכדי שהאור הזה יגיע אל העולם הבא. מי ייתן ועל ידי רצון האל ובעזרת מלאכיו, אנרגית הלהבה הזו תהפוך ולאחר מכן תישאר כולה אור מיטיב ומסתורי שיתרום במלואו, ביחד עם החסד ועם כוחו הכל יכול של אלוהים, בכדי להצליח, בעזרת העזרה שאנו מקבלים מאלוהים, למנוע לעולמי עד את האסון הנוראי המאיים על כוכב הלכת שלנו ועל האנושות כולה.”
כה יעזור לנו אלוהים, אמן, אמן, אמן!”

 

שלב 0 – (השלב הזה נעשה בעמידה, בעיניים עצומות, עם הפנים כלפי מזרחנתכנס פנימה, נעצום את עינינו ל-10-15 שניות, ואז נאמר בלב מתוך התבוננות פנימית ובהדרת כבוד1.    בשם האלוהים הכל יכול, אלוהי אברהם
2.    אלוהי יצחק
3.    ואלוהי יעקב
4.    ובשם השכינה
5.    אמן 

 

שלב 1 ההקדשה המוחלטת והטקסית של פירות (תוצאות) השיטה העילאית והיעילה לאלוהים 

(השלב הזה נעשה גם כן בעמידה עם הפנים כלפי מזרח)

אדוני אלוהינו, אבינו שבשמים, אני מקדיש/ה לך, כאן ועכשיו, באופן מוחלט וללא כל תנאי, את פירות השיטה העילאית והיעילה הזו, השואפת, דרך העזרה שאנו מקבלים מאלוהים, להגנה מלאה על כדור הארץ ועל האנושות כולה מהסכנה של כל אסון עולמי אפשרי. אמן! אמן! אמן!”

נכוון את תשומת הלב בכדי לחוש את התשובה להקדשה למשך כ-15 שניות. במידה ואנחנו לא מקבלים תשובה חיובית – לא נבצע את השיטה העילאית והיעילה. 

 

שלב 2 קריאה לקבלת ההכוונה, ההשראה והעזרה של המלאך השומר ושל אחד ממלאכי השרת  (אשר נבחר מראש, פעם אחת בלבד

(את השלב הזה נבצע ישובים על כיסא, עם הפנים כלפי מזרח)

 

א) הנוסחה לזימון המלאך השומר– 

מלאך שומר טהור ומבורך,אני מבקש/ת ממך בענווה, כמיהה ואמונה, לעזור לי, להדריך אותי ולהניע אותי בכדי לבצע בהצלחה, כאן ועכשיו, את השיטה העילאית והיעילה הזו על כל שלביה.  אני מודה לך באהבה והכרת תודה על כל מה שתציע לי בכל פעם.”

 

נהייה מודעים לנוכחותו של המלאך השומר ולאיחוד הנעלה איתו (מקס‘ 45 שניות)

ב) הנוסחה המקודשת לקריאה למלאך השרת (אשר נבחר מראש, פעם אחת בלבד):

מלאך שרת קדוש ומבורך ………….., אני מתחנן/ת בפניך בענווה, כמיהה ואמונה באלוהים, להציע לי סיוע, השראה ותמיכה, כאן ועכשיו, בכדי לבצע את השיטה העילאית והיעילה הזו על כל שלביהכמו כן אני מתחנן/ת בפניך להרחיק ממני כל פיתוי שעלול להופיע אי פעם, וכל קושי או ספק העשויים להופיע בדרכיאני מודה לך באהבה והכרת תודה על כל מה שתעניק לי בכל פעם שבה תשרה עלי השראה ותמיכה.

נהייה מודעים לאיחוד הנעלה עם המלאך השרת שבחרנו (מקס‘ 45 שניות
שלב 3 –   האיחוד העמוק והמלא עם האנרגיה המסתורית של השכינה (את השלב הזה נבצע ישובים על כיסא, עם הפנים כלפי מזרח)

הקריאה הטקסית, הכנה והמלאה באמונה בשכינה:

שכינה, אינטימית, מושלמת, ומסתורית המעניקה חיים אלוהיים,

אני מזמן/ת אותך ומבקש/ת ממך בענווה, כמיהה ואמונה בקיומך, לתמוך בי בכוחך האינסופי והמוחלט ולעזור לי לבצע בהצלחה, כאן ועכשיו, את השיטה העילאית והיעילה הזו, על כל שלביה.                                                                                                     
אני מודה לך באהבה והכרת תודה על כל ההשתלבות בשלם, התמיכה והאנרגיה המסתורית והמיטיבה אשר תציעי לי בכל פעם.”

נהייה מודעים למצב תודעה טהור של השתלבות בשלם, מלא בהתלהבות, מרומם ואופורי בתוך מציאות אינטימית, עצומה ומסתורית ובאותו זמן לתחושה מדהימה של התרחבות נטולת גבולות. (מקס‘ 45 שניות
שלב 4 – הזימון והתחושה של החסד האלוהי, הכוח הכליכול האלוהי והרצון האלוהי (את השלב הזה נבצע ישובים על כיסא, עם הפנים כלפי מזרח

נניח את כף יד שמאל על ברך שמאל כשהיא פונה כלפי מעלה (אנשים שמאליים יעשו ההיפך – כף יד ימין על ברך ימין).

א) הנוסחה המקודשת לזימון החסד האלוהי

אני מזמן/ת, כאן ועכשיו, באמונה חזקה, עמוקה ומלאה, את ההתגלמות המסתורית של החסד האלוהי בתוכי ולאחר מכן אני שואף/ת בחוזקה להרגיש בצורה ברורה ועזה יותר ויותר את צבירתו ביקומי הפנימי.

אני משוכנע/ת בצורה עמוקה ומלאה שכל זה קורה בזכות העזרה המופלאה שאבינו שבשמים אלוהים מציע לי.”

נהייה מודעים לקליטת האנרגיות המסתוריות של החסד האלוהי בצורה של זרמים אנרגטיים מאוד עדינים דרך כף יד שמאל ולאחר מכן צבירתם בגוף וברבדים האנרגטיים שלנו (מקס‘ 30 שניות).

ב) הנוסחה המקודשת לזימון הכוח הכליכול האלוהי

אני מזמן/ת, כאן ועכשיו, באמונה חזקה, עמוקה ומלאה, את ההתגלמות המסתורית של המציאות של הכוח הכליכול האלוהי בתוכי ולאחר מכן אני שואף/ת בחוזקה להרגיש בצורה ברורה ועזה יותר ויותר את התגלמותה ביקומי הפנימי.

אני משוכנע/ת בצורה עמוקה ומלאה שכל זה קורה בזכות העזרה המופלאה שאבינו שבשמים אלוהים מציע לי.” 

נהייה מודעים להתגלמות מציאות הכוח הכליכול של אלוהים בצורה של זרמים אנרגטיים מאוד עדינים דרך כף יד שמאל ולאחר מכאן צבירתם בגוף וברבדים האנרגטיים שלנו (מקס‘ 30 שניות).

 

ג) הנוסחה המקודשת לזימון אנרגיית הרצון האלוהי

אני מזמן/ת, כאן ועכשיו, באמונה חזקה, עמוקה ומלאה את ההתגלמות המסתורית של אנרגיית הרצון האלוהי בתוכי ולאחר מכן אני שואף/ת בחוזקה להרגיש בצורה ברורה ועזה יותר ויותר את צבירתה ביקומי הפנימי.

אני משוכנע/ת בצורה עמוקה ומלאה שכל זה קורה בזכות העזרה המופלאה שאבינו שבשמים אלוהים מציע לי.”

נהייה מודעים לקליטת האנרגיות המסתוריות של הרצון האלוהי בצורה של זרמים אנרגטיים מאוד עדינים דרך כף יד שמאל ולאחר מכאן צבירתם בגוף וברבדים האנרגטיים שלנו (מקס‘ 30 שניות). 
שלב 5 – הקליטה והאיחוד או במילים אחרות יצירת התמזגות רוחניתביקומנו הפנימי של שלושת האנרגיות האלוהיות: החסד, הכוח הכליכול, והרצון של אלוהים. (את השלב הזה נבצע ישובים על כיסא, עם הפנים כלפי מזרח

-          נשים לב לקליטה, לצבירה ולהתגלמות הזהה והבוזמנית של ההיבטים האלוהיים המסתוריים הללו בכף יד שמאל ולאיחודם ביקומנו הפנימי ובגופנו, הגורמים לתחושה של שפע אנרגטי אדיר.

-          אנו הופכים לערוץאלוהי מיוחד במינו, ערוץ מיסטי שבתוכו ודרכו אלוהים מתגלם.

-          אנו מגלים שלמעשה כל אחד מאיתנו נוצר בדמות ובצלם של המציאות המסתורית של אלוהים.

-          לבסוף, נהיה מודעים בצורה ברורה לחוויה מפוארת ובלתי ניתנת לתיאור שבה השלם העצום של היקום משתקף בנו בצורה פעילה, ואילו אנחנו משתלבים בצורה מלאה ועמוקה כחלק (אשר מצא את ייעודו) בתוך השלם הענק של המקרוקוסמוס.

-          נרגיש התרחבות ללא גבול, תוך שאנו משתלבים בצורה מוחלטת ואופורית במציאות המסתורית ועצומת המימדים של אלוהים.

חשוב ששלב זה ימשך 2 דקות.
 
שלב 6 –  השיטה עצמה נאמר את הנוסחה המקודשת

אדוני אלוהינו, אבינו שבשמים, אנו מתחננים בפניך בענווה, באמונה חזקה, מלאה ועמוקה, לעזור לנו ברחמיך הגדולים לכפר וגם לבטל על ידי רחמיך העצומים וכן דרך הפירות האלוהיים של השיטה העילאית והיעילה הזו, את כל החטאים והעוונות שגורמים לכך, שאנו בני האדם, נהיה ראויים לעונשך. אנו מתחננים בפניך לעזור לנו, בזכות רחמיך האינסופיים, שנהיה כולנו ראויים לא לעונש אלא לסליחתך וחמלתך. אנו מתחננים בפניך, תמיד יחדיו, כשאנו מלאי אהבה, תקווה אלוהית והכרת תודה, להרחיק מאיתנו, בני האדם, לעולמי עד, את גביע הייסורים הזה.

רק רצונך יעשה תמיד, כמו בשמים כן בארץ. אמן! אמן! אמן!”

נהייה מודעים לתשובה המסתורית, המדהימה אשר מתפשטת בישותנו ומגיעה מאלוהים בצורה של זרם אנרגטי עדין מאוד, מרומם, אשר נע מלמעלה למטה ונכנס אל הגוף דרך האזור העליון של הראשהביצוע של השלב השישי – 

-          נרים את זרוע יד ימין כך שניצור זווית של כ-°60 בין מפרק המרפק לבין כף היד המכוונת קדימה.

-          נחוש את הקליטה המתמשכת, המלאה והאינטנסיבית של שלושת האנרגיות האלוהיות: החסד, הכוח הכליכול, והרצון האלוהי, דרך כף יד שמאלנחוש כיצד הן מתאחדות ומתמזגות באופן מסתורי ולאחר מכן מתפשטות בגוף ובשכבות המעודנות של ישותנו כך שהן יוצרות תחושה של שפע אלוהי.

-          נקבע את תשומת הלב שלנו, עם העיניים פקוחות וככל הניתן מבלי למצמץ, בתמונה של כדור הארץ ונבטא בנחישות ובצורה מתמשכת את הכוונה רבתהעוצמה כך שכל ההיבטים האלוהיים הללו יכוונו בזרם בלתי פוסק דרך כף ידינו הימנית ואצבעותיה, כמזרקה רבתעוצמה אל הסביבה האנרגטית המעודנת (ההילה) של כדור הארץ.

-          נעצום עיניים ונהייה מודעים להתפשטות המתמשכת של ההיבטים האלוהיים הללו דרך הישות שלנו, אשר הופכת לערוץ אלוהי אשר דרכה האנרגיות האלוהיות מתגלמות.

-          כשנבחין בדעיכה של ההיבטים האלוהיים המשולבים הללו, אנו נפקח את העיניים ונקרא כהרף עין, דרך העזרה המגיעה מאלוהים, לזרם מתמשך של הופעה והתממשויות חדשות של ההיבטים האלוהיים המסתוריים הללו (או במילים אחרות, של האנרגיות של החסד האלוהי, של ההתגלמות של המציאות הכליכולה של אלוהים ושל האנרגיה של הרצון האלוהי).

-          נמשיך כך עד סוף תקופת הזמן המוקצית לשיטה (19 דקות או 29 דקות ביום ראשון) תוך שאנו משאירים דקה אחת בשביל השלב האחרון.

(חשוב מאוד ששלב הזה ימשך לפחות 8 דקות במהלך השבוע ו-15 דקות ביום ראשון
שלב 7 –ביטוי של הכרת תודה כלפי אלוהים (את השלב הזה נבצע בעמידה, עם הפנים כלפי מזרח)
 הנוסחה המקודשת להכרת התודה

 אדוני אלוהינו, אבינו שבשמים, אנו מודים לך בענווה והכרת תודה על שהקשבת לתפילותינו הענוות והכנות.

אנו מודים לך באהבה והכרת תודה על כך שאתה עוזר לנו, בני האדם, ברחמיך הגדולים.
יתהלל שמך לעולם ועד.

אמן! אמן! אמן!”

נרגיש זרם אופורי, נעלה, שמתפשט בישותנו מלמעלה למטה, בכל פעם שאנו מודים בצורה כנה לאלוהים.

הנוסחה המקודשת של הקדשת הפירות של מנחת האור(25נרות)

נאמר את הנוסחה בעמידה, עם הפנים כלפי מזרח:

אני מעניק/ה, כאן ועכשיו, את האור הזה בשלמותו ואני מתחנן/ת בפני האלוהים הטוב ומלאכי האור שלו להעביר את האור הזה בדרך מסתורית ולעשות לו טרנספורמציה אלכימית, בכדי שהוא יגיע לעולם הבא, למלכות השמים. מי ייתן ובעזרת רצון האל ובעזרת מלאכיו, האנרגיה של הלהבות הללו תהפוך ולאחר מכן תישאר, בשלמותה, אור מיטיב ומסתורי אשר יתרום במלואו לכפרתם ולביטולם של כל החטאים והעוונות אשר גורמים לנו להיות ראויים לעונשו של אלוהים„.

ההקדשה הזו תסתיים עם הנוסחה.

כה יעזור לנו אלוהים! אמן! אמן! אמן!”

אנחנו יכולים להדליק את הנרות הללו יומיום, בכל שעה, אבל תמיד לפני חצות הלילה.

הנוסחה המקודשת של הקדשת הצום

הצום מתחיל ביום שישי בשעה 6:00 ועד ליום שבת בשעה 6:00. במשך זמן זה נשתה אך ורק מים (בסיטואציות יוצאות דופן אפשר לקחת צמחי מרפא או לבצע את השיטה היוגית אמארולי).

ביום שישי בשעה 5:50 נאמר את הנוסחה הבאה להקדשה:

אני מעניק/ה, כאן ועכשיו, את כל הפירות המסתוריים של הצום הזה בצורה שלמה ובלתי מותנית לאלוהים. אני מתחנן/ת באותו הזמן בפני האלוהים הטוב להעביר בשלמות את תוצאות הצום ולעשות להם טרנספורמציה אלכימית, בכדי שכל האנרגיות המיטיבות אשר יתחוללו בדרך זו, יגיעו אל העולם שמעבר, אל מלכות השמים, כאשר הן מוצעות כמנחה לאב השמימי. מי ייתן ועל ידי רצון האל, כל האנרגיות המיטיבות הללו יהפכו ויישארו בשלמותן כוח מיטיב, מסתורי ונעלה אשר לאחר מכן יתרום במלואו, ביחד עם החסד והרחמים האינסופיים של אלוהים, לכפרתם ולביטולם של כל החטאים והעוונות אשר גורמים לנו, בני האדם, להיות ראויים לעונשו של אלוהים.”

נסיים את ההקדשה עם הנוסחה:

כה יעזור לנו אלוהים! אמן! אמן! אמן!” 

התכנית העולמית „לא אפוקליפסה” מתחילה בשביל כל אחד ברגע שהוא שומע עליה ותמשך ללא הפסקה עד ה-26 בדצמבר 2019, כולל.

 

  

קראו בבקשה את התכנית כולה לפעולה דחופה – לא אפוקליפסה!!!

 

כאן ניתן להוריד את תמונת כדור הארץ שבה יש להשתמש בעת ביצוע השיטה

  הקוראים המעוניינים במאמרים בנושא רוחניות, מוזמנים לבקר גם את האתר דבר האמת    

יוגהאזוטריק

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More