Francmasonii domină politica franceză
În Franța francmasonii reprezintă doar 0,34% dintre alegători, dar 40% dintre parlamentari
Serge Abad-Gallardo, fost înalt oficial teritorial, a petrecut peste douăzeci de ani în lojile masonice, până când a ajuns la gradul de „venerabil” maestru. De la convertirea sa, el denunță natura reală a acestei societăți secrete. El a fost intervievat în Valeurs Actuelles cu ocazia lansării ultimei sale cărți.
„[…] Astăzi, în ciuda negărilor unora dintre demnitarii săi, francmasoneria este încă la fel de opusă Bisericii. Această opoziție actuală îmbracă două forme: directă și frontală (a se vedea declarațiile virulente ale Marelui Orient al Franței cu privire la Biserică în timpul așa-numitului proiect de lege «căsătoria pentru toți» din 2012); sau indirect, după tehnica pe care o compar cu cea a calului troian. Este, de exemplu, cea a Marii Loji Naționale Franceze (azi împărțită în GLNF și GL-AMF). Tehnica constă în a menține (împotriva declarațiilor oficiale, relevante ale Vaticanului, reiterate neobosit de multe ori începând cu 1738) impostura că cineva poate fi catolic și francmason, în măsura în care se cere credința în «ziditor». Dar demonstrez că «zeul» masonic este «Marele Arhitect al Universului» și nu este în niciun caz Dumnezeul creștinilor. Eminentul autor al doctrinei masonice Oswald Wirth confirmă analiza mea: «Să ne ferim să ne cedăm acestei leneviri a conștiinței care îl confundă pe Marele Arhitect al Universului inițiaților cu Dumnezeul credincioșilor».
Care este ideologia care se află la baza acțiunii politice a francmasoneriei?
Există obediențe de stânga (Marele Orient, Drepturile Omului etc.) și «de dreapta» (Marea Lojă a Franței, Marea Lojă Națională Franceză etc.): 45% dintre adepți sunt de dreapta și 55% de stânga. În realitate, aceste loji, atât cele «de dreapta» cât și cele «de stânga», sunt înainte de toate progresiste, globaliste și reformiste, dacă nu susținătoare ale deconstrucției.
De exemplu, divorțul, de inspirație masonică, este legat de concepția rituală a cuplului, considerat nu ca o uniune sacră în fața lui Dumnezeu, ci ca un simplu «contract» între două persoane, care poate fi reziliat în orice moment. Pentru că motorul francmasoneriei este progresul, revoluția permanentă. Ea vrea să vadă apariția unui om nou, androgin, care să decidă singur asupra vieții și morții sale. Ea poartă în ea transgresiunea principiilor iudeo-creștine pe care a fost construit Occidentul. Prin legislație, ea caută să schimbe societatea. […]
Cu un proiect de lege privind sfârșitul vieții în pregătire, se dezvăluie că francmasoneria încearcă de patruzeci și cinci de ani să obțină legalizarea eutanasiei…….
Eutanasia a fost într-adevăr un proiect masonic încă de la primul proiect de lege depus în 1978 de Henri Caillavet, senator și mason proeminent. De atunci, francmasoneria a persistat prin intermediul unor parlamentari masoni (de exemplu, Jean-Louis Touraine) și al unor „asociații masonice de paravan” (de exemplu, Asociația pentru dreptul de a muri cu demnitate sau Comitetul pentru secularism al Republicii). În realitate, pentru francmasonerie este vorba de a permite omului, și nu lui Dumnezeu, să fie stăpân pe momentul morții sale. Citez o declarație masonică: „Cu contracepția și avortul, suntem stăpâni pe nașterea noastră. Este logic că ar trebui să fim stăpâni și pe moartea noastră”. Toate acestea sunt rezultatul unor concepții ezoterice (omul, inspirat de Lucifer, în locul lui Dumnezeu) și nu au nimic de-a face cu suferința (pe care medicația o poate elimina) sau cu absența demnității (pe care sprijinul spiritual și frățesc o poate menține). Fostul Mare Maestru al Marii Loge a Franței, Pierre Simon, a afirmat în cartea sa De la vie avant toute chose (sic!) (Viața înainte de toate) că «legalizarea eutanasiei va rezulta din legalizarea contracepției și a avortului», prin ceea ce el a numit «strategie sistemică».
[…] O «fraternitate» este un grup de francmasoni de diferite confesiuni, reuniți prin activitățile lor profesionale sau politice. Există fraternități pentru magistrați, arhitecți, avocați, înalți funcționari publici etc. Fraternitățile se reunesc în locuri secrete. Această fraternitate parlamentară este mai mult decât un stat în stat. După cum explică unul dintre foștii săi președinți, «fraternitatea parlamentară nu este legată de francmasonerie, ea este francmasonerie». Acest aspect arată măsura în care francmasoneria intervine în secret în elaborarea și votarea legilor noastre. El continuă: «Dacă reușesc să-mi joc rolul, parlamentarii de dreapta și de stânga vor vota împreună în probleme sociale». Prin «probleme sociale» înțelegem legi care nu se bazează pe morala dumnezeiască, ci pe ezoterismul masonic. După cum spunea Fred Zeller, fostul Mare Maestru al Marelui Orient al Franței: «Frații noștri parlamentari au vocația de a aduce în Adunare datele elaborate în cadrul lojilor noastre». Dar acești oameni nu sunt aleși ca purtători de proiecte masonice.
Aproximativ 40% dintre parlamentari ar fi masoni. Care sunt consecințele acestui fapt?
Cifra dată de un fost președinte al Frapar este de 35%. Cum nu există nicio obligație pentru un mason de a se alătura unei fraternități, m-am aventurat să adaug 5% la această cifră. După părerea mea, cel puțin 40% dintre parlamentari sunt francmasoni. Consecințele acestei situații sunt, în primul rând, în opinia mea, că reprezentativitatea politică a națiunii este total distorsionată. Mai suntem oare într-o democrație? Potrivit datelor publicate de francmasonerie, în Franța există aproximativ 156.000 de francmasoni. În ceea ce privește electoratul francez, aceștia reprezintă 0,34% dintre alegători. […]”
Ceea ce spune fostul maestru este evident real și extrem de minimizat în raport cu anvergura acestui fenomen în societățile zise democratice. Însă întrebarea care rămâne este următoarea, care este procentajul de francmasoni în Parlamentul României și în administrațiile locale: 50%, 60%, 80%? Iar la întrebarea dacă mai suntem în democrație, răspundem că nu! Este evident!
Citiți și:
Scopul ascuns al Francmasoneriei
Scrisorile lui Pamfil Șeicaru către Ovidiu Vuia: Francmasoneria în România
yogaesoteric
27 iulie 2023