Serialul „American Horror Story: Delicate” și mesajele sale despre lumea subterană ocultă de la Hollywood

Cu Emma Roberts și Kim Kardashian în rolurile principale, cel de-al 12-lea sezon al serialului American Horror Story (Povești de groază americane) schimbă bucuriile maternității într-un coșmar total. Mai important, dezvăluie, cu foarte puțină subtilitate, forțele întunecate care acționează în industria divertismentului, inclusiv abuzul ritualic satanic și morțile suspecte, deghizate în accidente, ale celebrităților.

Încă din anul 2011, serialul de televiziune American Horror Story (AHS) îi îngrozește pe americani cu povești pe care unii le-ar descrie ca fiind „de-a dreptul ciudate”. Dar asta nu îi împiedică pe oameni să se uite. Într-adevăr, AHS a atras un număr imens de telespectatori, câștigând în același timp nenumărate premii la toate categoriile imaginabile. Unii chiar au afirmat că AHSa intrat fără îndoială în rândul serialelor de referință ale televiziunii”.

În timp ce majoritatea serialelor devin învechite după câțiva ani, AHS a reușit să rămână relevant prin distribuirea unor mari vedete în rolurile principale, promovând în același timp fiecare sezon cu postere și trailere foarte la modă.

Lady Gaga în Hotelul AHS (2015)

După cum puteți vedea în imaginea de mai sus, în ciuda laudelor primite de serial, există de fapt ceva teribil de greșit cu AHS. Aspectul de „groază” afișat nu este ceea ce întâlnim de obicei în astfel de filme. Este mult mai profund decât atât. El pune în evidență obsesiile bolnave ale elitei oculte și, într-un fel, le celebrează. În cazul imaginii de mai sus, Lady Gaga ține niște copii în lesă, într-o manieră ritualică, un mod „artistic” de a reprezenta pasiunea elitelor pentru exploatarea copiilor.

Cel de-al 12-lea sezon din AHS – intitulat Delicate – urmează aceeași formulă. Kim Kardashian a fost aleasă ca actriță principală, iar subiectul este, mai mult ca oricând, o pură nebunie a elitei oculte. Bineînțeles, sezonul a fost precedat de o ședință foto la modă.

Acest poster cu Cara Delevigne face aluzie la complexul satanico-medical văzut în AHS: Delicate
Emma Roberts pozează cu un păianjen uriaș pe post de burtă de gravidă

Așa cum se sugerează prin posterul de mai sus, sezonul AHS: Delicate se concentrează în jurul temei maternității. Dar o maternitate malefică, murdară, satanică, în care fiecare aspect al nașterii unui copil este corupt și schimbat într-un adevărat coșmar.

O scenă din AHS: Delicate are loc într-o cameră plină cu bebeluși aflați în borcane. După cum vom vedea în curând, serialul are drept scop transpunerea în „artă” a obsesiei elitei de a răni, sacrifica și exploata bebelușii

În timp ce subiectul principal al serialului este despre luptele unei viitoare mame, contextul din jurul său este despre Hollywood și tendințele sale întunecate. Într-adevăr, prin diverse povești secundare, AHS dezvăluie de fapt latura ocultă a evenimentelor istorice de la Hollywood.

Deși AHS este o operă de ficțiune, există un efort clar de a face paralele cu Hollywood-ul din viața reală. De exemplu, Kim Kardashian joacă rolul unei figuri puternice de la Hollywood, care face parte, de asemenea, dintr-un grup de vrăjitoare sataniste. Cel puțin se poate spune că acest rol nu a fost deloc dificil pentru ea (clanul Kardashian este o adunare de vrăjitoare). Să fie acesta motivul pentru care Kim K. a fost aleasă (în mod surprinzător) să joace acest rol important în serial?

Iată o privire de ansamblu asupra principalelor teme ale serialului.

Coruperea maternității

Secvența de deschidere a serialului se referă la transpunerea în „artă” a obsesiei elitei de a corupe maternitatea.

Un scaun de examen ginecologic scăldat în sânge. Maternitatea se schimbă într-un ritual satanic sângeros
Scheletul unui bebeluș pus în interiorul unei „cutii de cadou” care este inscripționată cu sigiliul lui Lucifer. Persoana care a conceput această imagine are cu siguranță serioase probleme psihice și ar fi bine să se trateze
Un cărucior de copii în flăcări. Mesajul: bebelușii sunt sacrificați

Cu aceste imagini psihotice întipărite în creierele noastre, începe povestea.

Emma Roberts interpretează rolul Annei Victoria Alcott, o actriță de la Hollywood care vrea să rămână însărcinată. Evident, cineva nu vrea ca ea să facă asta (pe oglindă este scris: „Nu o face, Anna”)

După ce nu reușește să rămână însărcinată în mai multe rânduri, Anna este trimisă la cea mai bună clinică de fertilitate din oraș. Dezvăluire: Aceasta este controlată în secret de sataniști. Prin fertilizare in vitro, ea rămâne în sfârșit însărcinată, iar ea și soțul ei, Dex, sunt foarte fericiți.

Cu toate acestea, Anna începe să vadă elemente ciudate în jurul ei.

În drum spre clinică, Anna vede un cuib cu un pui de pasăre mort înăuntru. Încă o mostră de „artă” anti-bebeluși, de la aceiași oameni care sunt obsedați de avorturi

Pe parcursul episoadelor, mai multe personaje se angajează într-o retorică anti-bebeluși care pare a fi scrisă de WEF (Forumul Economic Mondial). O femeie (care se dovedește a fi o vrăjitoare) îi spune Annei:

Dar, sincer, de ce și-ar dori cineva un copil, mă depășește. Aștepți toată copilăria pentru a fi liber să faci propriile alegeri și apoi ce alegere faci? Să creezi o ființă inutilă, care contribuie la încălzirea globală, care se hrănește pe seama trupului nostru și de a cărei supraviețuire ești responsabil.”

O ființă inutilă care contribuie la încălzirea globală.” Da, așa îi văd ei pe copiii noștri.

În afară de repetarea retoricii nebunești sponsorizate de WEF, o mare parte din serial este dedicată oamenilor care se uită ciudat la Anna și momentelor în care ea caută în iPhone-ul propriu. Într-adevăr, produsele Apple beneficiază de o expunere pe ecran ridicol de mare în timpul serialului, ceea ce mă face să cred că firma a plătit bani grei pentru plasarea produselor lor……. într-un serial despre niște sataniști care sacrifică bebeluși. Nu este surprinzător, deoarece logo-ul companiei este, în mod semnificativ, un măr mușcat, trimitere clară la pasajul din Biblie în care Lucifer a convins-o pe Eva să muște dintr-un fruct al Pomului Cunoașterii Binelui și Răului (reprezentat în mod tradițional ca fiind un măr), ea comițând astfel primul păcat.

Dex, soțul Annei, îi oferă acesteia un măr din care să ia o mușcătură. Simbolic. În curând vom înțelege că Anna nu poate avea încredere în nimeni și aproape tot ce i se dă să mănânce este întinat. (În imagine este scris: „Poftim, ia o mușcătură”.)
Mai târziu aflăm că tatăl lui Dex este un adept al unui cult întunecat de nivel avansat, care a supus-o pe mama sa la abuzuri ritualice satanice (SRA)

La fel ca Eva, și Anna mușcă din măr. De fapt, ea îl mănâncă pe tot. Simbolic.

În timp ce sarcina ei ar fi fost normal să fie o binecuvântare, realizăm curând că este chiar blestemată.

Anna este urmărită de niște doamne-păsări înfiorătoare care au cu ele niște capre. Vă amintiți cuibul de păsări înfiorător de mai sus? Serialul este plin de simbolismul păsărilor
Femeile-păsări efectuează niște proceduri ginecologice asupra Annei, în timp ce repetă o incantație satanică. Ea este impregnată astfel cu un copil demonic blestemat

Tradusă din latină, incantația spune: „Slavă ție, copil al Satanei, viață lungă copiilor Domnului nostru!

Fără a exagera, această incantație se aude de cel puțin o sută de ori în timpul serialului. Apare mereu când vrăjitoarele dansează înfiorător pe ritmurile sale sau atunci când fac ritualuri. Cred că unul dintre obiectivele serialului este de a ne băga în cap această incantație (destul de molipsitoare) pentru zile întregi.

În cele din urmă, Anna naște, înconjurată de grupul de vrăjitoare. Pentagrama inversată indică faptul că miracolul vieții s-a schimbat într-un ritual satanic profan

Dacă vă uitați cu atenție la imaginea de mai sus, Anna ține în mână un Oscar, în timp ce dă naștere copilului demon. Asta pentru că a fost de acord să renunțe la copilul ei pentru a câștiga acest premiu.

Adevăratele vrăjitoare de la Hollywood

Kim Kardashian joacă rolul lui Siobhan Corbyn, publicista și „cea mai bună prietenă” a Annei. Șarpele din jurul gâtului ei indică faptul că este ceva malefic în legătură cu ea

Înainte de a rămâne însărcinată, Anna jucase într-un film de groază „feminist” numit The Author (Autorul). Contrar așteptărilor, ea a câștigat nenumărate premii pentru acest film. Vom afla în curând că în joc au fost forțe întunecate.

Într-una dintre căutările sale pe iPhone, Anna dă peste „aberațiile demențiale” ale unui teoretician al conspirației. În curând aflăm că teoreticianul conspirației avea dreptate. (Pe ecran este scris cu litere mari: „Cabala secretă a vrăjitoarelor care fac legea în Tinseltown”, și cu litere mici: „adânc în inima orașului Tinseltown, o organizație secretă de vrăjitoare sataniste s-a infiltrat la toate nivele din Hollywood……. și dincolo de acestea”.)

La sfârșitul serialului, se dezvăluie ceea ce era evident: Siobhan este de fapt șefa unui grup de vrăjitoare satanice. Și, prin intermediul forțelor întunecate, ea manipulează întreaga industrie de divertisment pentru a obține rezultatele pe care le dorește.

De exemplu, principala concurentă a Annei pentru Oscar este o tânără actriță pe nume Babette Eno. Cu ea se petrece ceva care are loc adesea la Hollywood.

Clanul o ucide pe Babette, iar în mass-media se consideră că a fost un accident de mașină. (În imagine, pe ecranul telefonului, apare titlul de ziar: „Câștigătoare a Globului de Aur, Babette Eno a fost decapitată într-un accident de mașină”)

După cum se vede în captura de ecran de mai sus, Babette a fost decapitată în urma unui accident de mașină. Acest fapt este paralel cu un eveniment real de la Hollywood.

În anul 1969, actrița Jayne Mansfield a murit într-un accident de mașină și s-a zvonit mult timp că ar fi fost decapitată în acest proces. Fapt ciudat: ea a fost mare preoteasă în Biserica lui Satan. AHS ne trimite oare astfel un mesaj despre adevărata cauză a morții ei?

Imagini cu Jayne Mansfield alături de Anton LaVey – șeful Bisericii lui Satan

Prin intermediul narațiunii sale, AHS comunică și alte adevăruri despre Hollywood. Anna a jucat într-un film intitulat The Author, care a fost atribuit unui regizor de sex masculin pe nume Hamish Moss. De fapt, Siobhan, vrăjitoarea, a scris filmul „feminist” și l-a convins pe regizor să își asume meritele, folosindu-se de sex. Cu toate acestea, Hamish sfârșește prin a se simți inconfortabil în legătură cu această înțelegere la propriu cu diavolul și simte nevoia de a dezvălui lumii adevărul.

Apoi, i se petrece ceva ce se petrece adesea la Hollywood.

Vrăjitoarele de la Hollywood îl ucid, iar presa prezintă cazul ca fiind o sinucidere. (în imagine, pe ecranul TV: „Regizorul Hamish Moss a fost găsit mort în urma unei aparente sinucideri”)

În timp ce Siobhan și clanul ei manipulează Hollywood-ul din spatele scenei, Anna culege roadele. Bineînțeles, asta presupune un sacrificiu.

Anna câștigă un Oscar pentru cea mai bună actriță……. după ce a acceptat să renunțe la copilul ei

Întregul scenariu este foarte asemănător cu ceea ce a avut loc în viața reală în acest an.

Emma Stone își ține discursul de acceptare, după ce a câștigat premiul pentru cea mai bună actriță la Premiile Oscar 2024

În AHS, Anna a câștigat un Oscar pentru că a jucat într-un tulburător film „feminist”, atribuit unui bărbat. În 2024, Emma Stone a câștigat un Oscar pentru că a jucat într-un film „feminist” tulburător, atribuit unui bărbat. Filmul în cauză este Poor Things (Sărmane creaturi) și este, de asemenea, o demonstrație dezgustătoare a depravării elitei. Este realitatea mai ciudată decât ficțiunea?

În câteva ocazii, AHS revine la evenimente reale din trecut, de la Hollywood, pentru a arăta cum a intervenit clanul din spatele scenei. O astfel de retrospectivă implică filmul Rosemary’s Baby (Copilul lui Rosemary) din 1968.

Regizorul Roman Polanski (văzut în spatele cameramanului) o obligă pe actrița Mia Farrow să meargă pe jos în traficul real din New York, pentru a filma o scenă. El i-a spus, într-o replică rămasă celebră, că „nimeni nu ar lovi o femeie însărcinată”
S-a petrecut cu adevărat, Mia Farrow a fost obligată să meargă în trafic în timpul filmărilor pentru Rosemary’s Baby

Așa cum am explicat în articolul meu despre Rosemary’s Baby, există un întreg puzzle de ciudățenii oculte în jurul acestui film. Regizat de Roman Polanski (care mai târziu va fi acuzat că a drogat și violat o fată de 13 ani), filmul este despre o femeie care este pregătită de un cult satanic pentru a da naștere Antihristului.

În AHS, Sharon Tate (soția lui Roman Polanski) se apropie de Mia Farrow și îi spune: „Diavolul este frumos, știi?”

În timp ce această scenă poate părea aleatoare, un pic de context îi conferă un sens straniu. Din articolul meu despre Rosemary’s Baby:

Înainte de a o alege pe Mia Farrow, Roman Polanski și-a imaginat inițial că soția sa, Sharon Tate, va juca rolul lui Rosemary. Ea nu a fost distribuită în acest rol, dar a avut o apariție neacreditată în film, în timpul unei scene la o petrecere. La paisprezece luni după lansarea filmului, Tate (care era însărcinată în opt luni) a fost ucisă în mod ritualic de membrii familiei Manson. A fost înjunghiată de 16 ori, iar ucigașii ei au scris cu sângele ei cuvântul „porc” pe peretele casei sale. (…)

Și-a sacrificat Roman Polanski soția (la fel cum Guy a sacrificat-o pe Rosemary în film) pentru a obține favorurile Hollywood-ului? La scurt timp după deces, el s-a lăsat fotografiat de revista Life Magazine în casa în care murise Tate. Sângele ei uscat era încă destul de vizibil în fotografii. Ședința foto i-a atras numeroase critici.

Polanski pozează lângă cuvântul „PIG” (porc) scris cu sângele soției sale moarte. Un comportament cel puțin suspect

Pe scurt, totul în Rosemary’s Baby miroase a implicare a elitei oculte. AHS pare să fie de acord.

În culise, Mia Farrow descoperă că Siobahn (care nu îmbătrânește pentru că este o vrăjitoare) se află în spatele acestui film satanic și infect. În AHS, Siobahn reprezintă elita ocultă în ansamblul ei

Explicația finalului

Dar ce se petrece cu Anna și cu copilul ei? Deși finalul este oarecum enigmatic, este exact finalul la care te-ai aștepta de la Hollywood-ul ocult.

După ce dă naștere copilului demon, apartamentul Annei capătă în mod misterios culoarea roșie (culoarea sacrificiului). Acolo, Siobahn îi dezvăluie planul ei de ansamblu. (În imagine: „Toate acestea aparțin unui plan”.)

Siobhan dezvăluie că ea crește o armată de copii demonici pentru a-i ucide pe toți bărbații de pe Pământ (păstrând unii dintre ei ca sclavi sexuali) și pentru a instaura un matriarhat. O altă producție de la Hollywood în care vrăjitoria și satanismul sunt asociate cu feminismul.

De asemenea, aflăm că toate femeile care s-au aflat în jurul Annei în timpul sarcinii făceau parte în secret din acel grup. Ei bine, nu toate erau chiar femei. Vrăjitoarea din dreapta era un transsexual. Ei bine, da, un bărbat biologic făcea parte din planul matriarhatului. Perfect logic

Așa că Siobahn îi oferă Annei posibilitatea de a alege:

Vino alături de noi și primește darurile noastre: tinerețe veșnică, frumusețe și putere. Sau nu și rătăcește prin lume urâtă, îmbătrânită și singură.”

Să ne oprim o secundă. De ce vorbește ea despre tinerețe, frumusețe și amenințarea de a fi singură dacă scopul este de a ucide toți bărbații? Evident, cineva este necesar să stea de vorbă cu vrăjitoarele pentru a le ajuta să-și revizuiască proiectul cu matriarhatul.

Dar, în cele din urmă, nu contează, pentru că Anna reușește să o ucidă pe Siobahn. Cum? Ei bine, un spirit îi apare și o convinge să cânte „Ave Hestia” (referindu-se la zeița greacă a căminului și a casei) pentru a contracara „Ave Satanas” al vrăjitoarelor. Și numai asta a fost suficient pentru a o ucide pe puternica vrăjitoare, care influențase lumea timp de secole. Da, a fost jalnic, iar fanii serialului au urât acea parte. Dar, hei, era necesar să încheie cumva povestea în ultimele sale 10 minute.

În ultima scenă a serialului, Anna poartă pe cap același obiect (asemănător cu două coarne) pe care îl purta și Siobhan, în timp ce își ține în brațe copilul (care acum este normal și nu demonic). De asemenea, ea își ține în mână și Oscarul. Ea are totul

Așadar, lumina a învins întunericul? A învins binele asupra răului? S-ar putea crede că da, dar nu prea.

Dormitorul bebelușului este plin de capre de pluș, lăsând să se înțeleagă că răul este încă la pândă. Mai mult, auzim slab „Ave Satanas” în timp ce Anna își ia Oscarul. Anna s-a lăcomit. Ea vrea copilul, Oscarul și puterea reprezentată de coif. În timp ce Siobahn este moartă, Satana s-ar putea să-i fi găsit un înlocuitor.

Mesajul: În poveștile sponsorizate de elite, Satana nu pierde niciodată.

În concluzie

Pe de o parte, AHS: Delicate este o ficțiune cu o premisă ciudată, plină de aberații supranaturale. Pe de altă parte, este o descriere înfricoșător de exactă a adevăratului mod de a gândi al elitei oculte și a influenței acesteia asupra evenimentelor din viața reală. Și acesta este scopul final al unui astfel de „divertisment”: să dezvăluie adevăruri publicului neavizat, dar în același timp să le ficționalizeze. Le încorporează în „artă” și în cultura populară, făcându-i în același timp pe oameni să creadă că sunt povești inventate.

AHS: Delicate se referă la un grup de sataniști care desfășurau ritualuri, sacrificii, abuzuri rituale satanice și crime deghizate în sinucideri și accidente. Serialul a deghizat aceste aspecte îngrozitoare în „artă” și divertisment, pentru a fi consumate de mase. Și, în timp ce oamenii laudă prestația lui Kim Kardashian din serial, ca vrăjitoare la Hollywood, cei mai mulți habar nu au că ea nu juca deloc un rol.

Sursa: Vigilant Citizen

Citiți și:
Păcatele Hollywoodului față de întreaga Umanitate
Simbolismul luciferic flagrant din piesa „No Angels” (Nu sunt îngeri) a lui Justin Timberlake

 

yogaesoteric
20 mai 2024

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More