Înţelesul ascuns al albumului «ANTIdiaRY» (Rihanna) prezintă paşii prin care tinerele vedete sunt iniţiate de elita ocultă

 

Cele 8 videoclipuri scurte care au precedat lansarea albumului „ANTIdiaRYˮ al Rihannei ascund un mesaj greu: ele dezvăluie procesul cerut de la un artist pentru a intra în topurile industriei muzicale, care este condusă de o elită ocultă.

Rihanna a fost descoperită de oamenii industriei muzicale pe când era o tânără în Barbados și, destul de repede, a fost absorbită în gaura neagră care este industria muzicală. Al treilea album al ei, intitulat „Good Girl Gone Bad” („Fata bună devenită rea”), a lansat-o în poziția unui superstar și a făcut-o foarte cunoscută.

O coincidență destul de mare este, de asemenea, acel album în care imaginea și personalitatea Rihannei au luat o direcție mai întunecată și munca ei a devenit infiltrată de simbolism tip Illuminati. De exemplu, videoclipul piesei „Umbrella”, reprezintă simbolic vinderea sufletului său industriei muzicale și forțelor întunecate care o conduc. A fost într-adevăr despre o fată bună devenită rea.

De atunci, Rihanna a devenit una dintre cei mai bine vânduți artiști din toate timpurile și, concomitent, activitatea ei a fost folosită pentru a grăbi tot felul de agende. Video-clipurile „ANTIdiaRYˮ nu sunt o excepție. Într-o manieră foarte simbolică, aceste video-clipuri descriu traseul Rihannei spre succes și, după cum vom vedea, arată totul despre inițierea într-o industrie condusă de o elită ocultă.

ANTIdiaRY

Coperta albumului o prezintă pe fetița Rihanna orbită de o coroană. Conceptele viziunii și orbirii sunt tema centrală a lucrării de artă.

Coperta albumului este o imagine cu Rihanna fetiță (probabil din prima ei zi la grădiniță). Sânge sub formă de cortină roșie în partea superioară a trupului ei. Imaginea de copertă este de fapt parte din seria „Blind” a artistului născut în Israel, care se axează în mare măsură pe conceptele viziunii interioare și exterioare și metafora „deschiderii” ochilor privitorului. Cea mai mare parte a muncii lui Nachum includ subiecte cu vedere obstrucționată și mesaje conforme în Braille.

Roy Nachum, artistul din spatele albumului „Anti” al Rhannei, explică tot ce semnifică acesta, pe site-ul revistei Vanity Fair

Pe fundal este un poem de Chloë Mitchell scris în Braille. Se citește:
„Mie câteodată îmi este frică că sunt înțeleasă greșit. Este pur și simplu deoarece ceea ce vreau să spun, ce este necesar să spun, nu va fi auzit. Auzit într-un fel pe care eu îl merit în mod corect. Ce aleg să spun este atât de complex, încât oamenii nu înțeleg profunzimea mesajului meu. Deci vocea mea nu este slăbiciunea mea, este opusul de care alții se tem.”

Da, mesajul ANTIdiaRY este într-adevăr foarte complex și este adevărat că cei mai mulți oameni nu îl înțeleg. Asta pentru că este codat cu limbajul ocult al elitei. Mesajul nu vine de la Rihanna, vine de la cei care o controlează.

Videoclipurile ANTIdiaRY descriu procesul cerut de la o tânără vedetă pentru a accesa sferele superioare ale industriei muzicale. Este vorba despre inițiere, supunere și control. Și elita se mândrește în a face talentele să își promulge din nou propria „vânzare” prin videoclipuri muzicale.

Camera Unu

Seria începe la fel cum încep multe alte videoclipuri ritualice: înfățișând tinerețe, puritate și inocență.
În prima cameră, Rihanna este într-o încăpere complet albă, îmbrăcată într-o rochie albă.

Jucării albe și un pian alb fac referire la tinerețe, zburdălnicie și dragostea timpurie pentru muzică. Doi copii mici apar în camera Rihannei și o momesc într-un loc mult mai întunecat.

Copiii (care par a fi gemeni) merg în mod înfiorător înapoi spre o cameră neagră.

În timp ce urmărește copiii, ea găsește o cheie pe care este înscris R8. O simbolizează pe ea fiind „aleasă” să intre în camerele negre ale elitei.

În timp ce Rihanna îi însoțește cei doi copii, ei se regăsesc în fetița Rihanna care este orbită de o coroană pe care nu o poate purta adecvat, pentru că Rihanna este prea mică.

Băiatul și fata care se regăsesc în fetița Rihanna reprezintă conceptul de dualitate care este la baza tuturor proceselor de metamorfozare ale ocultei. Opoziția culorilor alb și negru servesc aceluiași scop.

Fetița Rihanna, care este orbită de coroana oferită de elită, reprezintă personalitatea de bază a Rihannei, ea însăși nefiind inițiată în industria muzicală și așadar nu este în stare să vadă natura industriei. Rihanna însăși este, cu toate acestea, momită de prada faimei și succesului, și o ghidează pe parcursul procesului.

Camera Doi

Când Rihanna intră în camera întunecată, ea găsește un studio de înregistrări nou, futurist.

Acest studio este o îmbunătățire, făcând trecerea de la pianul vechi, alb, din dormitorul ei spre locul unde sunt înregistrate marile hituri, care se difuzează în toată lumea. Când Rihanna atinge tabla de mixare, ea se mișcă spastic, necontrolabil, ca și cum ar fi fost posedată de o forță nevăzută. Acea muzică este clar infuzată cu ceva puternic.

După ce Rihanna se poartă necontrolat un timp, o grămadă de tipi înfiorători apar de nicăieri. Acei tipi, care apar în studioul de înregistrări al elitei, reprezintă „oamenii industriei”, acei profesioniști care vor ghida și sprijini cariera Rihannei. Cu toate acestea, așa cum a declarat rapperul Q-Tip: „Regula numărul patru mii optzeci a industriei: Oamenii companiei de înregistrări sunt dubioși…”

Camera Trei

La primul contact cu industria, transformarea ocultă a Rihannei începe.
Rihannei, care este îmbrăcată încă în alb, îi sunt luate măsuri pentru o nouă ținută. Este creată persoanalitatea ei nouă, plăcută de industrie.

Rihanna se întâlnește apoi cu femeia răspunzătoare de acea cameră. Femeia stă în fața unui portal negru și este tatuată cu Braille pe toată fața ei.

În „ANTIdiaRYˮ, Braille (sistemul de scris cu puncte ieșite în relief folosit de oamenii orbi) reprezintă limbajul secret al elitei oculte. Copila „neinițiată” Rihanna, cu coroana peste ochii ei, este pur și simplu oarbă, la fel ca masele neinițiate care nu pot citi limbajul elitei. Când a fost întrebată despre Braille în munca ei, Rihanna a răspuns: „Câteodată cei care au văz sunt cei mai orbi” – revista Billboard, „Rihanna dezvăluie titlul și coperta albumului la galeria Los Angeles”.

Femeia scrisă cu Braille pe față este clar o persoană cu rang mare în sistem. Ea atinge cheia Rihannei și o conduce înspre portalul întunecat. Copila Rihanna o așteaptă în partea cealaltă.

Rihanna merge înspre portalul care reprezintă inițierea ei în „partea întunecată”.
O Rihanna diferită iese la iveală din cealaltă parte a portalului.

Rihanna este acum îmbrăcată în negru, culoarea inițierii. Cu noua ei coafură și garderobă, Rihanna acum arată ca un star pop, completat cu tatuaje și un inel cu un craniu. Fata bună a devenit rea.

Camera Patru

Dacă cineva nu descinde direct dintr-o familie cu linie de sânge din elită, inițierea necesită un sacrificiu de sânge.

Încă îmbrăcată în negru, Rihanna tatuează un bărbat chiar pe fruntea lui.

Rihanna însemnează bărbatul cu Braille (limbajul elitei). Cerneala (care arată ca o scurgere groaznică de sânge) curge din ochii și nasul bărbatului și cade pe podea. Sacrificiul cu sânge este terminat.

Camera Cinci

În Camera 5, Rihanna se află goală într-o baie, în timp ce o grămadă de oameni se uită la ea din spatele ecranelor. Ca un star pop care vinde sex, ea este necesar să se expună maselor fără chip pentru a-și promova cariera.

O mulțime de oameni vorbesc în jurul Rihannei, care este singură într-o cadă.
Ea își afundă capul în apă, ca un auto-botez.

Când Rihanna reapare, ea este înconjuratăde un lichid albastru, ca cerneala. Se pare că procesul o omoară încet și pe ea.

Camera Șase

Rihanna o urmărește pe fetița Rihanna într-o cameră întunecată plină cu oamenii industriei. Ea merge spre o scenă care se pare că emite valuri de putere nevăzută.

Scena este și ea un mediu puternic. Același tip de putere emisă la studioul de înregistrări face pe oricine să se încline înapoi în valuri.

Apoi ea urcă pe niște scări pe o scenă. Astfel intră într-un eșalon mai mare al industriei. Reflexiile multiple ale Rihannei reprezintă împărțirea personalității ei principale în mai multe persoane fabricate de industrie.

Pe scenă, Rihanna este gata pentru următorul nivel.

Camera Șapte

Rihanna intră într-un birou plin cu simboluri care dezvăluie „elita ocultă”.

În biroul din marmură este o pereche de coarne (Baphomet) și un bust egiptean care amintesc de rădăcinile egiptene magice ale elitei oculte.

O femeie o îndreaptă pe Rihanna spre o altă cameră. Pe birou sunt două capete cu coarne (Baphomet) și un fel de piramidă. Rihanna este în birourile celor mari ai industriei, unde simbolurile lor reale sunt pe față.
Rihanna este direcționată spre o cameră care se pare că o îngrozește.

Rihanna găsește o cameră din aur (care arată ca un seif de bancă) cu Braille (care reprezintă limbajul elitei) acoperind pereții. Podeaua este plină de monede din aur. Aici, Rihanna descoperă aparent adevăratele rădăcini ale elitei oculte – bancherii. Stând într-o cameră plină de aur și bani, contabili vechi purtând cozoroace vechi verzi tastează pe calculatoare vechi. Aparent, ei numără bani de foarte mult timp.

Liniile de sânge ale elitei acestei lumi (de exemplu Rothschild, Rockerfellers etc.) au avut o influență asupra bancherilor lumii de secole. Așa se arată cum au ajuns la putere și cum au rămas la putere de generații. Ei sunt definiția „banilor vechi”. Ei au acumulat o cantitate revoltătoare de avere care are nevoie de o cantitate revoltătoare de contabilizare.

Copila Rihanna apare și îi dă coroana inițiatei Rihanna.

Rihanna este gata să devină o „regină Illuminati”.
După ce își pune coroana, camera devine întunecată.

Camera Opt

Rihanna folosește cheia găsită în primul video-clip pentru a deschide o ușă albă.

Oameni ai industriei o așteaptă în camera ei originală.
În timp ce în primul video-clip camera era „reală”, acum arată ca un „fals”, ca un aranjament pentru un show TV.

Camera ei albă este acum plină de nisip, făcând apel la stagnarea deșertului și a abandonului. Rihanna inocentă într-o rochie albă nu mai există.

Rihanna încoronată găsește copiii dualiști dormind în patul ei. Cum se întinde lângă ei, noi înțelegem că transformarea ei ocultă este completă.

Rihanna apoi se uită pe cerul nopţii.

Ea vede o stea uriașă înconjurată de un cerc. „Ochiul din cer” nu se va opri niciodată să o urmărească de acum înainte.

Povestea spusă prin videoclipuri o arată pe Rihanna trecând printr-o transformare ocultă în timp ce ea crește în statut în industria muzicală. Călătoria ei începe când ea, fiind o fată inocentă, îmbrăcată în alb, este momită de coroana elitei, Rihanna este absorbită în mașinăria industriei muzicale, completată cu studiouri de tehnologie avansată care emit o putere imensă. După inițierea ei în industrie, acum îmbrăcată toată în negru, Rihanna îndeplinește un sacrificiu de sânge și gustă poziția de superstar. Apoi ea intră în birourile celor mari din elita ocultă și îi este dată coroana, făcând-o „regalitate” în industrie. Când se întoarce înapoi la camera ei originală, situaţia este diferită. Inocența a dispărut. Rihanna este un star, dar adevărata ea a dispărut. Ea este acum un produs al industriei muzicale.

În concluzie

Videoclipurile albumului „ANTIdiaRYˮ descriu, într-o manieră simbolică, lucrările interioare ale industriei muzicale. Ele explică cine conduce cu adevărat industria și ce este cerut de la staruri pentru a deveni SUPERstaruri. Ajungerea la acel statut rarefiat vine cu un cost: acel cineva este necesar să își predea „personalitatea proprie veche” pentru a îmbrățișa o nouă personalitate „specifică” elitei. După distrugerea personalității originale a cuiva, singurul aspect care mai rămâne este personalitatea creată artificial, îmbrăcată în negru şi care este văzută de întreaga lume, dar care este destul de moartă pe dinăuntru.

Această narațiune (și codurile de culoare care o acompaniază) a fost folosită de nenumărate ori, pentru nenumărate staruri pop tinere. Elitei oculte îi place să expună maselor acestă narațiune deoarece, chiar în faţa ochilor noștri ei ne spun exact cum le controlează pe staruri și, pe o scară mai mare, cum conduc lumea. Din păcate, spre deosebire de Rihanna, cea mai mare parte a lumii nu înțelege limbajul elitei. Cum spunea Rihanna: „Câteodată cei care au văz sunt cei mai orbi.”

Citiţi şi:

«XO Tour Llif3» – Satanism pe față în cel mai urmărit videoclip al rapper-ului Lil Uzi Vert

Mesajul ocult al videoclipului «Alejandro» al lui Lady Gaga: respingerea spiritualității, satanism, stat polițienesc

O faimoasă cântăreaţă americană a spus NU controlului mental din industria muzicală

 

yogaesoteric
23 ianuarie 2020


 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More