Locuri sinistre – Rockefeller Center. O celebră locație din New York construită special pentru promovarea pe ascuns a luciferianismului (I)
„Cum se poate ca locaţia celui mai faimos patinoar din lume, să fie considerată sinistră? Știţi, cel care apare în toate comediile romantice … cel mai bun (patinoar) dat în folosinţă vreodată!? Și ce ziceţi de imensul pom de Crăciun pe care îl vedem în toate filmele de vacanţă? Acest loc nu e sinistru, e «magic»!”
Dacă asta este ceea ce gândiţi acum, ar fi necesar, probabil, să apăsați pe pauză de la filmul „Ai primit un mail” („Youʼve got mailˮ 1998) și să citiți mai departe acest articol. Dacă însă nu sunteți surprins de faptul că un centru numit „Rockefeller” conține tone de simbolism ocult și chiar luciferic, precum și trimiteri la o Nouă Ordine Mondială, atunci de asemenea vă invităm să citiți în continuare, pentru a vă consolida cunoştinţele.
Acest complex de 19 clădiri comerciale este situat între străzile a cincea şi a şaptea din oraşul New York și este renumit pentru stilul său Art Deco. Acesta este unul dintre ultimele proiecte de construcții din Statele Unite care are încorporat un program de artă publică. Toate argumentele alese se potrivesc cu o anumită filozofie și unii artiști au fost rugați să-şi modifice munca în aşa fel încât să se potrivească temei centrului Rockefeller, care este: Luciferianismul.
Luciferianismul
„Diavolul-Lucifer este o forță a binelui (în cazul în care am defini «binele» pur și simplu ca ceea ce preţuim, nedorind să implicăm nicio valoare universală sau necesitatea orientării). Lucifer înseamnă «aducătorul de lumină» și acest aspect ar fi necesar să înceapă să ne dea indicii despre importanţa sa simbolică. Se povesteşte că Dumnezeu l-a aruncat pe Lucifer din cer, deoarece Lucifer a început să-L conteste pe Dumnezeu și să răspândească disensiuni printre îngeri. Este necesar să ne amintim că această poveste este spusă din punctul de vedere al God-iştilor (dacă am putea inventa un termen), adică ai susţinătorilor lui Dumnezeu, și nu din punctul de vedere al Luciferienilor (voi folosi acest termen pentru a ne distinge de sataniștii oficiali de care ne diferenţiem fundamental). Adevărul poate fi acela că Lucifer a demisionat din cer.” – Max More
Luciferianismul modern îşi are rădăcinile în învățăturile gnosticilor la fel ca păgânismul egiptean și babilonian. Dumnezeul lumii materiale este perceput ca o figură încăpățânată și sadică, care caută să țină omenirea în întuneric perpetuu în timp ce Lucifer este salvatorul omenirii, oferindu-i darul cunoaşterii. Dacă vom reinterpreta povestea lui Adam și a Evei prin ochelari luciferici, șarpele este de fapt „salvatorul sub acoperire”, care l-a sfidat pe Dumnezeu și le-a dat oamenilor posibilitatea de a deveni dumnezei ei înșiși. El se presupune că a eliberat potenţialul uimitor al omului.
„Luciferianismul reprezintă o reevaluare radicală a adversarului fără vârstă al omenirii: Satan. Este inversarea finală a binelui şi răului. Formula pentru această inversare este reflectată de paradigma narativă a mitului ipostazei gnostice. Spre deosebire de versiunea biblică originală, varianta gnostică reprezintă o «reevaluare» a poveștii ebraice a ispitei primului om, dorința oamenilor simpli de «a fi ca Dumnezeu» prin împărtășirea din pomul «cunoaşterii binelui și răului».” – Raschke 26
Luciferienii caută, în timpul vieții lor, să ajungă la un nivel superior de existenţă prin obținerea unei aşa-zise iluminări (de multe ori reprezentată de o torță). O persoană aşa-zis „iluminată” sau (Illuminatus), în concepţia lor, a dobândit destulă cunoaştere ocultă pentru a ajunge la o stare asemănătoare cu divinitatea. O religie veche misterioasă promite: „Posibilitatea de a șterge blestemul morţii prin întâlnirea directă cu zeitatea patron, sau în multe cazuri printr-o efectuare de fapt a unei apoteoze, o transfigurare a omului în fiinţă divină” – Raschke 26.
Luciferienii nu se închină în mod necesar „diavolului”, ca unei entităţi metafizice. Lucifer simbolizează puterile cognitive ale omului, potențialul său de a ajunge la sfinţenie prin mijloace proprii. Luciferienii cred că, prin aceste atribute, îl vor detrona în cele din urmă pe Dumnezeu și îi vor aduce pe oameni la locul lor de drept, în calitate de zeități. Această doctrină este pe deplin reprezentată de umanism și omologul său tehnologic – transhumanismul. Îmbrăcate într-o frazare acceptabilă în interiorul unui context iudeo-creștin („umanist” pare mai puțin amenințător și rău decât „luciferic”), aceste filosofii sunt acum parte a culturii populare. Prin progresele tehnologice și descoperirile științifice, personalităţi extrem de bogate, precum Ray Kurzweil, caută în mod public să ajungă la nemurirea tehnologică.
Intelectualul transumanist Max More, a declarat în eseul său: „Dumnezeu, fiind un bine-documentat sadic, fără îndoială, a vrut să-l păstreze pe Lucifer în apropiere astfel încât să-l poată pedepsi și să încerce să-l aducă înapoi sub puterea Lui (a lui Dumnezeu). Probabil că ceea ce s-a petrecut cu adevărat a fost că Lucifer a ajuns să urască Împărăția lui Dumnezeu, sadismul său, pretenţia Sa de conformism servil și ascultare, furia Lui psihotică asupra oricărei afişări a unei gândiri sau comportament independent. Lucifer şi-a dat seama că el nu ar putea gândi complet pentru sine și cu siguranță nu ar putea acționa în mod independent atât timp cât este sub controlul lui Dumnezeu. Prin urmare, el a părăsit Raiul, acel teribil stat spiritual condus de sadicul cosmic Jehovah și a fost însoțit de unii dintre îngeri care au avut suficient curaj să pună la îndoială autoritatea lui Dumnezeu și valoarea Sa în perspectivă. Lucifer este întruchiparea raţiunii, inteligenţei, gândirii critice. El se ridică împotriva dogmei lui Dumnezeu și tuturor celorlalte dogme. El este pentru explorarea de noi idei și noi perspective în căutarea adevărului.” – Max More
Deci, ce legătură au toate acestea cu Centrul Rockefeller? Sculpturile, basoreliefurile si picturile murale, toate se referă la aceeași temă: triumful omului asupra lui Dumnezeu, prin dobândirea cunoaşterii.
Statuia lui Prometeu
Această statuie îl descrie pe Prometeu, un titan din mitologia greacă, cunoscut pentru marea lui inteligenţă. El totuși l-a trădat pe Zeus furând focul și dându-l omenirii. Prin urmare, el a avut încredere să-i înveţe pe oameni artele civilizației, cum ar fi scrisul, matematica, agricultura, medicina şi ştiinţa. Zeus apoi l-a pedepsit pe Prometeu pentru crima lui legându-l de o stâncă în timp ce un vultur mare îi mânca ficatul in fiecare zi doar pentru a-l face să se regenereze pentru a fi mâncat din nou în ziua următoare.
„Prometeu (numele înseamnă «chibzuire») nu a fost nebun, dar din ce alt motiv s-a revoltat împotriva lui Zeus? El a încercat să-l păcălească pe Zeus (care este atotştiitor şi atotvăzător), cu un fals sacrificiu. Cât de nebun să fii? Prometeu a furat, de asemenea, focul de la Zeus și l-a dat muritorilor primitivi de pe pământ. Zeus nu l-a pedepsit numai pe Prometeu, el a pedepsit întreaga lume pentru tupeul acestui zeu rebel” – Stewart.
Echivalentul iudeo-creștin al acestui mit este Lucifer, care a adus „darul” cunoaşterii duale pentru umanitate, precum șarpele în Adam și Eva. Prometeu este considerat a fi echivalentul grec al lui Lucifer iudeo-creştin și este adesea folosit ca un simbol al iluminării.
„Unii francmasoni educaţi la modul clasic și cei ce s-au inspirat din munca lor, foloseau termenul «luciferian» în sensul academic de «a aduce iluminare», invocându-l pe Prometeu care a furat focul de la zei pentru a-l aduce omului. Polemiștii au legat o astfel de utilizare masonică de secte cu închinare la Lucifer, care au avut grupuri persistente de adepți încă din Evul Mediu” – Wikipedia.
Sculptura lui Paul Manship dezvelită în Sunken Plaza din Rockefeller Center îl prezintă pe Prometeu ţinând focul furat de la Zeus și plutind către umanitate. El se află în interiorul unui inel, în care sunt prezentate semnele zodiacului. În spatele statuii este o inscripție care spune: „Prometeu, profesor al fiecărei arte, a adus focul care s-a dovedit pentru muritori a fi un mijloc pentru scopuri mărețe”.
Această operă de artă practic rezumă doctrina luciferică și acționează ca figură centrală în jurul căreia se învârte programul de artă al Centrului Rockefeller.
Creaţiile lui Prometeu
Flancând statuia lui Prometeu, se află „Youthˮ și „Maidenˮ. Aceştia sunt primii oameni creaţi de Prometeu din lut.
Aceasta este dispunerea: Prometeu (adică Lucifer elen), este situat în central Sunken Plaza și este flancat de creaţia sa, omenirea. Cu alte cuvinte, noi suntem fiii și fiicele lui Prometeu.
Citiți partea a doua a articolului
Citiţi şi:
Familia Rockefeller, Noua Ordine Mondială şi Guvernul Mondial (I)
Flacăra libertăţii şi adorarea «purtătorului de lumină»
yogaesoteric
25 ianuarie 2020
Also available in: Français