Locuri sinistre – Rockefeller Center. O celebră locație din New York construită special pentru promovarea pe ascuns a luciferianismului (II)
Citiţi prima parte a articolului
Urizen sau Demiurgul
Pe partea de sus a intrării în clădirea GE se află o frescă Art Deco, înfăţişând un bărbat cu barbă care ține un compas foarte mare, și un citat din Cartea lui Isaia. Compasul şi echerul sunt simboluri francmasonice binecunoscute, atribuite Marelui Arhitect al Universului, zeitatea care în cadrul acestei secte satanice ţine loc de Dumnezeu.
Această frescă este o referire directă la gravura „Urizen” a lui William Blake, unde Dumnezeu este un om bărbos care ține un compas.
Această imagine este prezentată în Cartea lui Urizen a lui Blake, lansată în 1794. Acest autor englez este cunoscut pentru mitologia bogată, poemele criptice şi imaginile profetice. Această piesă specială îl reprezintă pe Urizen, zeul lumii materiale. Trăsăturile sale sunt aproape identice cu ale zeului gnostic numit „demiurg”, o zeitate creatoare inferioară, care a construit o lume imperfectă ce îl întemnițează pe om în material. Cartea lui Urizen reflectă principiile fundamentale ale luciferianismului, unde lupta Binelui contra Răului, aşa cum a fost descrisă în filosofiile iudeo-creştine, este inversată.
„Activitatea lui Blake este, prin urmare, o critică fără precedent şi o confuzie a chiar pietrelor de temelie ale civilizației iudeo-creștine: Cuvântul și Legea. Răul este reprezentat în mod tradițional ca o întoarcere de la aceste două aspecte fundamentale (de la alungarea lui Satan şi până la a mânca din «fructul oprit»), dar aici Cuvântul și Legea sunt literalmente prezentate drept cătușe ce blochează posibilităţile nemărginite ale universului într-o închisoare plictisitoare a simțurilor și a cărților sfinte. Știința și religia încetează a fi forțe opuse în înțelegerea lui Blake, devenind în schimb obstacole în calea cunoașterii adevărate – un obstacol fiind reprezentat de viziunea obligatorie asupra legilor universului material, iar celălalt de gândirea obligatorie în cuvintele cărților sfinte. În acest sens, singurul posibil «Bine» în accepţiunea lui Blake, este revolta împotriva viziunii acceptate – care se lărgeşte pentru a percepe mai multe posibilități prin viziunea extatică. Pentru Blake aceasta probabil că a însemnat gnoza mistică și artistică, dar intelectual, poate fi aplicată la toate tipurile de gândire pluraliste, multilaterale, dacă nu şi «expansiunii conştiinţei» la modul propriu.” – Daniil Leiderman
Zeul gnostic reprezentat la intrarea clădirii GE ține un compas foarte mare, care este folosit ca instrument în procesul creației – referința la francmasonerie nu este deloc subtilă, compasul fiind utilizat de „Marele Arhitect” pentru a modela lumea fizică.
Sub Urizen găsim citatul din Cartea lui Isaia: „Înțelepciunea și cunoaşterea este necesar să dea stabilitate timpurilor” – Isaia 33:6. Cartea lui Isaia, în ansamblu, conține profeții ale viitorului, proorocind căderea și pedepsirea Babilonului (atât cel vechi cât şi cel viitor – „Babilonul cel mare”). Versetul citat descrie ceea ce va susține oamenii în aceste vremuri profetice de mari necazuri: cunoașterea și înțelepciunea. Textul criptic al lui Isaia descrie un timp în care „nimeni în Ierusalim nu va fi bolnav”, aparent referindu-se la epoca în care știința și tehnologia ar fi avansat suficient de mult pentru a vindeca bolile omului. În acest context, „necazurile mari” se referă la venirea unei Noi Ordini Mondiale, în care toate țările vor fi unite sub un singur guvern mondial, un obiectiv recunoscut al familiei Rockefeller.
Săbii transformate în fier de plug
Această consolare se găseşte în Isaia 2:4 și descrie săbii care se transformă în fier de plug. Iată versetul biblic: „El va judeca neamurile şi la popoare fără de număr va da legile Sale. Preface-vor săbiile în fier pentru pluguri şi lăncile lor în cosoare. Niciun neam nu va mai ridica sabia împotriva altuia şi nu vor mai învăţa războiul.ˮ Isaia 2:4
În contextul Rockefeller Center, această imagine simbolică este o aluzie subtilă, dar foarte directă, la o Nouă Ordine Mondială. Versetul descrie o comunitate unică, cu o singură instanță cârmuitoare pentru toate națiunile, un guvern unic, și venirea unei ere de pace în lume.
Imaginea săbiilor transformate în fier de plug este, de asemenea, prezentată în mod vizibil pe una dintre picturile murale ale Noii Ordini Mondiale din Aeroportul Internaţional Denver.
Membrii familiei Rockefeller au jucat întotdeauna un rol important în acţiunile ce conduc către instaurarea unui guvern mondial, astfel că nu este deloc surprinzător să găsim referiri la acest plan gravate pe clădirile lor. David Rockeller a afirmat în memoriile sale: „Pentru mai mult de un secol, extremiştii ideologici de la fiecare capăt al spectrului politic au confiscat incidente bine mediatizate pentru a ataca familia Rockefeller, acuzând-o de o influență excesivă pe care ei pretind că o exercităm asupra instituțiilor politice și economice americane. Unii chiar cred că noi suntem parte a unei intrigi secrete ce lucrează împotriva celor mai bune interese ale Statelor Unite, şi caracterizează familia mea și pe mine, ca fiind «internaționaliști» și că am conspira cu alte persoane din întreaga lume pentru a construi o structură politică și economică globală mai integrată – o singură lume dacă vreți. Dacă aceasta este acuzaţia, eu mă declar vinovat şi sunt mândru de asta.ˮ – Memorii, David Rockefeller p.405.
Unii se pot întreba dacă în anii 1930, atunci când a fost construită Plaza, Rockefelleri aveau deja un plan pentru o Nouă Ordine Mondială. Răspunsul este în mod evident da! Ideea nu este deloc nouă.
Atlas
Aşa cum ştim, Atlas a fost pedepsit să poarte lumea cerească pe umeri, pentru că l-a sfidat pe Zeus.
Axa nord-sud a sferei prefigurate în statuia lui Atlas din Rockefeller Center arată către Steaua Nordului, așa cum se vede din oraşul New York. De-a lungul umerilor lui Atlas este aşezată o grindă mare, curbată, pe care sunt redate simbolurile tradiţionale ale planetelor Mercur, Venus, Pământ, Marte, Jupiter, Saturn, Uranus, și Neptun. Adiacent Pământului (peste antebrațul drept al lui Atlas) este o semilună mică, simbolizând Luna. Pe unul dintre inelele sferei sunt redate simbolurile pentru cele douăsprezece constelaţii prin care Soarele trece în cursul anului.
Această sculptură poate fi descrisă ca un echivalent luciferic al lui Hristos răstignit pe cruce: Atlas se sacrifică pe sine pentru actul său de sfidare a zeilor.
Sculptura a fost la originea unei serii de controverse. În primul rând, statuia nud păgână a fost plasată chiar în fața Bisericii St. Patrick, din care cauză nu a fost acceptată la acea vreme. În al doilea rând, din spate, statuia pare că reprezintă un Iisus Hristos răstignit.
Nu în ultimul rând, Lee Lawrie a fost acuzat că a modelat faţa lui Atlas după dictatorul fascist italian Benito Mussolini, care era la putere în acel moment.
În același mod în care Atlas l-a sfidat pe Zeus în mitologie, sculptura sfidează creștinismul și chiar democrația în oraşul New York.
Alte aspecte
Rockefeller Center este plin de basoreliefuri, picturi murale și sculpturi ce includ o multitudine de simboluri. Dacă veţi merge să vizitaţi locul, veți remarca multe alte detalii care nu sunt menţionate în materialul de faţă. Se poate observa influența egipteană/babiloniană, omniprezența torţei iluminării și a simbolurilor oculte împrăștiate peste tot.
Desen mural reprezentând gândirea ca o figură cucernică care îşi trimite darul său către om şi destinul celui ignorant
Sub aripile torţei de lumină
În spate este prefigurat copacul cunoaşterii binelui şi răului. Aşadar, lumina adusă de această cunoaştere nu este cea dumnezeiască, ci exact opusul, o lumină separatoare, care adânceşte omul în iluzia dualităţii.
Columbia ţinând o cupă cu cunoaşterea aşa-zis divină
Astfel de păianjeni au apărut în numeroase locuri din întreaga lume. Se susţine că ar reprezenta maternitatea. Ciudată alegere pentru a reprezenta un aspect fundamental, încărcat de grijă şi iubire. Mult mai probabil ei reprezintă forțele întunecate care controlează masele.
Pentru a încheia
Colecția de „opere de artă” expuse la Centrul Rockefeller comunică un mesaj coerent, care poate fi descifrat prin analiza referințelor culturale și oculte din spatele simbolurilor. Ca tot unitar, reprezentările artistice salută emanciparea unui zeu inferior, celebrează figuri mitologice care au sfidat Legea lui Dumnezeu și glorifică tentativa omului de a ajunge la o aşa-zisă atotcunoaştere. Progresul omenirii în arte și științe se consideră că a fost înfăptuit „în pofidaˮ lui Dumnezeu, ceea ce face din Centrul Rockefeller un templu virtual de cult pentru doctrina luciferică.
Luciferianismul constituie nucleul religiei clasei conducătoare. Acesta este responsabil pentru longevitatea multor planuri oligarhice, de exemplu cel al instaurării Noii Ordini Mondiale. Acest plan a fost pus la punct cu câteva secole în urmă (dovedesc documente) și multe decizii politice sunt luate pentru a conduce la îndeplinirea lui. Luciferianismul oferă elitei mondiale legitimitatea religioasă de a realiza planuri care altfel ar fi, din punct de vedere moral, discutabile sau pur și simplu condamnabile. Elita crede că, de fapt, ceea ce ei consideră în mod luciferic a fi cunoaştere divină, poate fi obţinută doar de către oameni aleşi, în timp ce restul populației este menită să rămână într-o stare de amorţire a conştiinţei. Acesta este probabil motivul pentru care masele încrezătoare vin în fiecare an pentru a sărbători Crăciunul în acest templu luciferic, fără să-și dea seama de ceea ce fac.
Dacă Centrul Rockefeller celebrează triumful omului asupra aşa-zisei tiranii a lui Dumnezeu, el celebrează totodată tirania aşa-zişilor „iluminaţi” asupra omului ignorant.
Citiţi şi:
Illuminati: Contractul Masonic Luciferian – Sacrificii, ritualuri satanice
Ritual satanic la deschiderea campionatului american de Super Bowl
yogaesoteric
31 ianuarie 2020