Opera urbană „La porte des ténèbres” a fost un ritual satanic cu mașinării gigantice care au rulat pe străzile din Toulouse și Lilith în rolul principal

O operă urbană intitulată „La porte des ténèbres” (Poarta Întunericului) a implicat mașinării gigantice care au rulat pe străzile din Toulouse. Plin de simbolism satanic, evenimentul a avut profunde conotații ritualice, care i-au determinat pe liderii religioși ai orașului să protesteze împotriva desfășurării lui. Iată o privire de ansamblu asupra acestui eveniment bizar.

În iulie, Parisul a găzduit ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice, care a avut mai puțin de-a face cu sportul și mai mult cu celebrarea răului pur și simplu. Câteva luni mai târziu, un alt oraș francez a decis să găzduiască un eveniment masiv care i-a preschimbat străzile într-un templu satanic în aer liber. Intitulat „La Porte des Ténèbres” (Poarta Întunericului), festivalul a prezentat mașinării gigantice care se deplasau prin oraș și interacționau între ele. Deși ideea poate că sună interesant pentru unii, avem de-a face cu o șmecherie: mașinăriile reprezentau demoni, iar întreaga poveste este complet satanică.

Prologul acestei „opere urbane” evidențiază nuanțele ritualice ale poveștii sale.

Alungată din Grădina Hesperidelor, Lilith, femeia scorpion, și-a găsit refugiu în adâncurile Pământului. Eliberată de Hades, regele lumii subterane, ea rătăcește din oraș în oraș în căutare de suflete damnate pentru a-și spori numărul de adepți și puterea. (…) Adunând semne prodigioase, ea încearcă să deschidă un pasaj spre lumea de dincolo.”

Afișul care promovează această operă urbană este plin de simbolism

Afișul merită o privire mai atentă, deoarece rezumă adevărata semnificație a acestui festival. În stânga sus, catedrala din Toulouse și restul orașului ard. Dedesubt, o bestie roșie, cu coarne, care amintește foarte mult de Baal, face referire la sacrificiile umane pentru a mulțumi forțele întunecate. În partea de jos, în dreapta, o figură angelică se află deasupra unor schelete umblătoare. Aceasta îl reprezintă cel mai probabil pe Lucifer, cunoscut și sub numele de Îngerul Căzut.

În centrul afișului se află personajul principal al operei, Lilith. Acest nume nu este întâmplător: Lilith este „demonul-femeie” primordial, citat în mitologiile mai multor civilizații.

Lilith, figură demonică feminină din folclorul evreiesc. Numele și personalitatea ei sunt considerate a fi derivate din clasa de demoni mesopotamieni numiți lilû (feminin: lilītu), iar numele este de obicei tradus ca «monstru nocturn». Un cult asociat cu Lilith a supraviețuit printre unii evrei până în secolul al VII-lea d.Hr. Se spunea că răul pe care ea îl reprezenta, în special împotriva copiilor și a femeilor însărcinate, era contracarat prin purtarea unei amulete inscripționate cu numele anumitor îngeri.” (Encyclopædia Britannica)

Sub Lilith se află un personaj numit Asterion Minotaurul. Labirintul din spatele personajului este o referință directă la misterele oculte cretane.

O reprezentare a Minotaurului rătăcind prin labirintul din Creta

Labirinturile simbolizau implicațiile și iluziile lumii inferioare prin care rătăcește sufletul omului în căutarea adevărului. În labirint locuiește omul animal inferior cu cap de taur, care caută să distrugă sufletul încurcat în labirintul ignoranței lumești. (….…) Celebrul labirint din Creta, în care hoinărea Minotaurul cu cap de taur, a fost fără îndoială un loc de inițiere în misterele cretane.” (Manly P. Hall, Învățături Secrete din Toate Timpurile)

Minotaurul este, de asemenea, cunoscut pentru faptul că se înfrupta cu carne umană, un fapt care se potrivește perfect cu obsesia elitei oculte pentru canibalism.

Deși evenimentul a fost promovat ca fiind o „operă urbană”, simbolismul presărat peste tot nu este deloc fictiv. Acesta este folosit în ritualuri oculte reale, preschimbând acest eveniment într-un mega-ritual.

Mega-ritualul

Cu toate că ritualurile oculte au loc de obicei în spatele ușilor închise, elita adoră să expună masele la evenimente îmbibate de energie satanică, fără ca acestea să realizeze. Unii cercetători ai ocultismului numesc aceste evenimente „mega-ritualuri”, în care tendințele oculte întunecate ale celor aflați la putere sunt forța dominantă în spațiul public. La Porte des Ténèbres este un exemplu perfect al acestei agende.

Un demon uriaș, cu coarne, numit Lilith, cutreieră străzile din Toulouse

Chiar dacă organizatorii evenimentului neagă că acesta este satanic (prima regulă a sataniștilor este să nege că sunt sataniști), simbolistica spune altceva. De exemplu, cerceii lui Lilith sunt cruci inversate – principalul simbol al satanismului ca o corupere a creștinismului. Pe abdomenul ei se află o altă cruce inversată clară, în timp ce alte simboluri oculte îi împodobesc trupul. De asemenea, ea este numită chiar Lilith.

În afară de înfiorătoarea ei jumătate inferioară de scorpion, Lilith este împodobită cu mai multe simboluri. Unul este o versiune inversată a simbolului Trinității, care reprezintă opusul Sfintei Treimi (o treime satanică)
Minotaurul a patrulat și el pe străzile din Toulouse, scuipând nori de fum asupra trecătorilor
Mașinăriile interacționează între ele în timp ce o piesă de teatru ritualică ocultă se desfășoară la vedere
A apărut și un păianjen uriaș, pentru că……. de ce nu? Expunerea continuă a maselor la urât, oribil și dezgustător face parte din agenda elitei de distrugere culturală

Pe afișul promoțional pe care l-am văzut mai sus, păianjenul avea un cap înfiorător deasupra sa, personalizându-l. De asemenea, păianjenul a aruncat o pânză piramidală asupra lui Lilith, sugerând că aceasta se află sub controlul său. Îl reprezintă păianjenul pe Satana însuși? Patrulează Satana pe străzile din Toulouse?

Spectacolul are ca punct culminant o chestiune infernală, Lilith apropiindu-se de un cerc de foc care reprezintă poarta iadului

Următorul scurt videoclip surprinde vibrațiile întunecate ale finalului spectacolului.

Reacțiile împotrivă

Primarul din Toulouse a aprobat personal acest eveniment, care a costat 4,7 milioane de euro din banii contribuabililor. Cu alte cuvinte, guvernul local a desfășurat un ritual de celebrare a răului. Bineînțeles, unii oameni au protestat împotriva acestui eveniment finanțat din fonduri publice, un atac direct la adresa creștinismului.

Arhiepiscopul de Toulouse, Guy de Kerimel, a considerat evenimentul atât de tulburător din punct de vedere spiritual, încât a oficiat o slujbă de consacrare a orașului și a diecezei Inimii Sacre a lui Isus, pe 16 octombrie, pentru a fi protejate de „amenințările întunecate”. El a declarat:

Nori negri s-au adunat peste lumea noastră. Întunericul și tristețea devin o tendință pretutindeni, ba chiar prind rădăcini pierzătoare în viața noastră de zi cu zi: în lectura, arta și muzica noastră, până la punctul de a deveni o normalitate.”

Într-un alt interviu, arhiepiscopul a spus despre acest eveniment:

Unora le place să vadă filme de groază, dar este necesar să plătești pentru a le vedea. Însă dacă nu avem chef să ne uităm la toate astea, vom fi nevoiți să ne ascundem în casă timp de trei zile. Dimensiunea structurilor face dificilă evadarea din acest spectacol trist.

Personajele sunt tulburătoare pentru creștini, deoarece Lilith este un demon feminin evocat în Biblie, Minotaurul este un personaj nu foarte plăcut care se ospătează cu carne umană și nimănui nu-i plac păianjenii. Oamenii ar fi bine să găsească o modalitate de a se uni în jurul iubirii, mai degrabă decât în jurul fricii.”

Evenimentul a provocat, de asemenea, furia comunității protestante din Toulouse. Reprezentanții Federației Protestante Franceze au declarat:

Iubim Toulouse pentru istoria sa, cultura sa și dinamismul său. (…) Toulouse este viață, bucurie și frumusețe! Cu toate acestea, reprezentanții bisericii sunt șocați și alarmați de alegerea temei pentru acest act, care prezintă Toulouse drept o poartă către întuneric.”

În concluzie

După cum am putut vedea în articolele anterioare (inclusiv în acesta recent despre o „operă” din Germania), există o tendință îngrijorătoare: ritualuri satanice care celebrează victoria răului au loc în spații publice, fiind deghizate sub formă de așa-zisă „artă” și „spectacole”. De fiecare dată, simbolurile și referințele care atacă direct creștinismul sunt incluse intenționat în eveniment. Și, de fiecare dată, oamenii protestează împotriva blasfemiei lipsite de respect la adresa religiei lor. Cu toate acestea, nu contează. Mass-media ignoră sau disprețuiește aceste îngrijorări și, în același timp, ridiculizează și aruncă în aer ceea ce este considerat ofensator pentru cei pe care aleg să îi protejeze. Apoi, odată un eveniment încheiat, un altul are loc în altă parte a lumii.

Deși unii ar putea spune că acest eveniment este doar un festival amuzant care folosește tehnologie cool, este bine să privim situația dintr-o perspectivă mai largă. Simbolismul folosit în acest spectacol nu este fictiv; el este de fapt folosit în cercurile oculte și satanice. Se crede că are o putere reală. Iar această putere este multiplicată atunci când este folosită în contextul unui mega-ritual.

Imaginați-vă că extratereștrii ar survola planeta noastră și ar observa o Lilith gigantică mărșăluind în jurul unui oraș. Acești extratereștri ar deduce că noi, oamenii primitivi, ne sărbătorim zeii într-o procesiune rituală. Ei bine, exact asta s-a petrecut, fie că ne place să credem sau nu.

Sursa: Vigilant Citizen

Citiți și:
Reacții prompte de dezaprobare din partea mai multor personalități și a opiniei publice față de scena ce a parodiat „Cina cea de Taină” în spectacolul de deschidere a Jocurilor Olimpice
Analiză Vigilant Citizen: Spectacolul luminos virtual din ajunul Anului Nou 2021, de la Turnul Spațial din Seattle, a fost extrem de simbolic

 

yogaesoteric
11 noiembrie 2024

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More