Un clip de promovare insidoasă a emisiunii X Factor din Marea Britanie prezintă deja controlul minţii umane ce este realizat de către IIlluminati
Clipul de prezentare a ediţiei 2015 a emisiunii TV „X Factor” din Marea Britanie îi prezintă pe cei din juriu ca pe nişte roboţi al căror comportament este programat într-un laborator secret. Este o metaforă bună pentru a descrie industria muzicală.
„X Factor” este unul din multele concursuri muzicale televizate ce contaminează industria muzicală în ultimul timp, transformând un mijloc de expresie artistică într-un concurs de popularitate, unde „câştigătorul” va avea oportunitatea să devină cel mai nou sclav al industriei muzicale. Aceste concursuri, ce au apărut peste tot în lume, sunt nişte fabrici de vedete pop, de marionete controlate prin contracte stufoase, prin intermediul cărora sunt forţaţi să urmeze toate instrucţiunile elitei oculte.
Vedetele din juriu sunt şi ele doar nişte simple marionete, ce au misiunea să stea să asculte o reprezentaţie mai slabă ca alta, criticându-i pe cei care nu se potrivesc criteriilor „muzicii pop” actuale. Clipul de promovare a emisiunii „X Factor UK” din 2015, cu vedetele din juriu ca nişte roboţi ce pot fi programaţi, este o reprezentare corectă a realităţii, fiind tocmai de aceea îngrijorător. Este încă un exemplu în care elitele se laudă pe faţă, fără nicio jenă, de controlul absolut pe care îl au asupra acestei industrii.
Locaţia este „Laboratorul secret X Factor”. Ce legătură ar putea să aibă o competiţie muzicală cu un laborator secret?
Un grup de „oameni de ştiinţă” muncesc din greu să-i programeze pe cei care la rândul lor vor programa mentalul maselor în legătură cu modul în care ar trebui să arate şi să „sune” un star pop al zilelor noastre.
Lui Nick Grimshaw i se implantează un micro-cip special de „membru al juriului”.
Apoi arată cu degetul în gol şi spune „tu arăţi ca un star pop, tu cânţi ca un star pop”, şi realizează că are implantat modelul de chip de anul trecut. Nu poate să-şi folosească propriul creier pentru a lua o decizie.
Rita Ora, o altă marionetă din industria muzicală, după cum ne sugerează şi rochia ei cu un model dualistic ca cel al unei table de şah, este prea absorbită de propria persoană pentru a o evalua pe cântăreaţa din faţa ei.
Cheryl Fernandez-Versini este un robot multiplicat de sute de ori. La un moment dat, o lumină apare pe unul dintre ochii ei pentru a semnala că este vorba despre controlul mental al Illuminati.
Gândurile lui Simon Cowell sunt scanate iar un „om de ştiinţă” îşi ia notiţe.
În concluzie, acest clip „amuzant” şi „excentric” transmite un mesaj clar: nimeni din industria muzicală nu gândeşte pentru sine. Toţi sunt controlaţi de o entitate exterioară ce, într-o manieră ştiinţifică şi în mod deliberat, influenţează rezultatele industriei pentru a se potrivi planurilor sale, pentru a împinge masele într-o anumită direcţie.
Citiţi şi:
Industria de divertisment asaltează ființele umane cu influențe malefice prin toate mijloacele de care dispune
Temele stranii predilecte ale muzicii moderne: promovarea prin sugestii perverse a pedofiliei şi a dezmățului sexual
yogaesoteric
21 noiembrie 2017