Vigilant Citizen: Semnificația ascunsă a prestației pline de simbolism a lui Katy Perry la Premiile MTV 2024, unde a primit premiul pentru întreaga sa carieră

La Premiile MTV 2024, Katy Perry a cântat timp de peste 10 minute și a primit Premiul pentru întreaga sa carieră. Și totul a fost extrem de simbolic. Mesajul principal a fost că, în ciuda câștigării acestui trofeu, ea este încă o sclavă a industriei.

Ultimii ani din cariera lui Katy Perry nu au fost ușori. După ce a dominat muzica pop în prima jumătate a anilor 2010, ea a lansat o serie de melodii nepopulare, cu videoclipuri discutabile, în care se afla mereu în situații stânjenitoare. Unii ar putea spune că se află într-o „fază de umilire” prelungită a carierei sale, deoarece industria se pare că a selectat-o pentru a reprezenta o „proastă” în cultura populară.

Deși ideea ar putea părea exagerată, ea capătă un sens deplin atunci când înțelegem modul de a gândi al elitei, care este influențat de ocultism și de dramele ritualice. În plus, controlul conștiinței, Monarch (MK), este larg răspândit în industria divertismentului, unde traumele și umilințele fac parte integrantă din procesul de distrugere și control al sclavilor.

După cum s-a putut constata în numeroase articole, producțiile lui Katy Perry sunt îmbibate de agenda elitei, inclusiv de simbolismul MK. De exemplu, videoclipul Wide Awake (Cu ochii larg deschiși) din 2012 (analizat aici) este unul dintre cele mai flagrante videoclipuri despre programarea Monarch realizate vreodată. În articolul din 2017 intitulat „Ce se petrece cu Katy Perry?”, am aruncat o privire asupra spiralei descendente a cântăreței, de la superstar la paria industriei. Uneori, vedetele sunt universal lăudate și nu pot greși. Apoi, dintr-o dată, tot ceea ce fac este greșit.

După o serie de evenimente bizare, Perry s-a ras pe cap și apoi s-a vopsit blondă – o situație obișnuită printre sclavii MK. Apoi, a lansat Bon Appétit (Poftă bună), un cântec care o compară cu un bufet suedez, însoțit de un videoclip care face aluzie la canibalism (una dintre obsesiile elitei).

Coperta piesei Bon Appétit o reprezintă pe ea, din care se servesc trei tipi. Acesta este tipul de melodie pe care sclavii din industrie sunt obligați să îl lanseze.

Pierderea demnității ei s-a agravat în anii care au urmat.

În timp ce majoritatea celebrităților au defilat în ținute elegante la Gala MET 2019, Katy Perry a fost îmbrăcată ca un hamburger. Și s-a râs fără milă de ea luni de zile după aceea. Ritual de umilire.

În anul 2024, Perry a încercat să revină în forță și a lansat un mare single cu un videoclip important. A fost un eșec total. Toată lumea a urât Woman’s World (Lumea femeii), mesajul său feminist fiind criticat ca învechit și demodat. Nu numai atât, cântecul a fost produs de dr. Luke – infamul producător pe care Kesha îl dăduse în judecată pentru „agresiune sexuală și vătămare trupească, hărțuire sexuală, violență de gen, hărțuire civilă, încălcarea legilor californiene împotriva practicilor comerciale neloiale, provocarea de stres emoțional (atât intenționat, cât și din neglijență) și reținere și supraveghere neglijentă”. Nu prea încurajator.

După cum se explică în acest articol foarte vechi, dr. Luke a fost practic manipulatorul MK al Keshei. Prin urmare, faptul că el a produs „imnul feminist” al lui Katy Perry nu a fost bine primit.

Este aproape ca și cum toate acestea au fost făcute intenționat pentru a o umili și mai mult pe Perry. Imaginile videoclipului au fost atât de absurde, încât unii s-au întrebat dacă nu cumva a fost de fapt o parodie.

Într-una dintre numeroasele scene surprinzătoare din Woman’s World, Perry urinează într-un pisoar. Cu fetele ei. Pentru că este o activitate de grup. Dar serios, care este mesajul acestei scene? Că a fi o „femeie puternică” presupune să ai un penis? Dar a avea un penis înseamnă că ești un bărbat, negând narațiunea femeii puternice. Nimic din toate acestea nu are sens.
Care este semnificația acestei imagini, dacă nu insinuarea unui act sexual?

Întregul videoclip arată ca fiind făcut la comandă pentru a o umple pe Perry de ridicol și a o acoperi cu dispreț. Iată câteva comentarii pe care le puteți găsi pe YouTube.

Este un flux nesfârșit de comentarii nefavorabile.

„@lexiewallace8672 acum 4 săptămâni
Camioanele, exploziile, sânii, whisky-ul……. Acesta este cea mai masculină chestie pe care am văzut-o în viața mea.

@X✓ 1 lună în urmă
Arată ca o parodie a feminismului nereușită.

@marstrull 3 săptămâni în urmă
E ca și cum ar fi urmărit filmul Barbie și ar fi vrut să facă versiunea ei, dar a decis ca bărbații să-l scrie și să-l producă.

@pabloparada2960 acum 8 zile
Ironia acestui cântec. Producătorul dr Luke a fost acuzat de agresiune verbală și sexuală și el este cel care a produs acest cântec……. Interesant.

@heqrts4naomi 3 săptămâni în urmă
Parcă ar batjocori femeile în loc să le împuternicească”

Și criticii muzicali au urât cântecul.

O recenzie tipică a revistei Woman’s World.

Recenzie
Katy Perry: Revista
Woman’s World – Ce chestie bolnavă și regresivă este asta?
(Capitol)

Revenirea solo a lui Perry este o încercare depășită de a scrie un imn feminist despre cum femeile chiar pot avea totul! Este un cântec care m-a făcut să mă simt mai prost de fiecare dată când l-am ascultat.

În ciuda lansării celui mai mare eșec al anului 2024, MTV a decis să îi acorde lui Katy Perry Video Vanguard Award (cunoscut și sub numele de Lifetime Achievement Award / Premiul pentru întreaga carieră). Alegerea a fost oarecum surprinzătoare.

La auzul veștii, m-am întrebat: a trecut oare în sfârșit de faza umilinței? Îi va reda mass-media o parte din demnitate? La prima vedere, răspunsul pare a fi „da”. Cu toate acestea, atunci când înțelegem simbolismul spectacolului ei de 10 minute care a precedat acordarea premiului, răspunsul este cu siguranță „NU”. Totul a fost doar pentru a o descrie ca pe un produs trist al controlului conștiinței.

Iată o privire de ansamblu asupra prestației sale.

Premiul pentru o întreagă viață de sclavie

Pentru a-și sărbători realizările la Premiile MTV 2024, Perry le-a servit fanilor săi un potpuriu de hituri din ultimul deceniu (evitând cu grijă Woman’s World). Din nefericire, simbolismul din timpul acestei reprezentații a arătat în mod direct că ea este o sclavă MK a elitei oculte.

Spectacolul a început cu Perry plutind într-un „portal”, într-o poziție extrem de simbolică: Arcul (bolta) isteriei.

În alte articole am arătat că elita este obsedată în mod ciudat de această poziție.

Arcul isteriei a fost identificat cu secole în urmă ca fiind cea mai extremă reacție fizică la traumă și, potrivit unora, la posedare demonică.
Tony Podesta, unul dintre cei mai puternici oameni din Washington, expune cu mândrie în casa sa sculptura „Arcul isteriei”, de Marguerite Bourgois. Este unul dintre numeroasele exemple ale elitei obsedate de această poziție.

Așadar, de ce abordează Perry această poziție specifică? Pentru că ea reprezintă trauma, primul pas al programării Monarch. Odată ce trauma este suficient de intensă, mecanismul de apărare al organismului este disocierea. Acesta este momentul în care manipulatorii MK încep programarea. Tot acest proces este descris prin simbolism în timpul prestației lui Perry.

Perry plutește în interiorul „portalului”, către disociere. Pentru a face totul mai evident, aripi de fluture se mișcă pe fiecare parte a portalului.

Se spune că sclavii MK care se disociază simt o senzație de „plutire”. Prin urmare, după trauma reprezentată de arcul isteriei, Perry plutește pentru a ilustra starea ei de disociere. Aripile de fluture confirmă faptul că este vorba despre programarea Monarch. Aceste aripi specifice vor fi văzute din nou mai târziu.

Între timp, Perry cântă hitul său E.T. (Extraterestrul), care conține versuri ce ar putea descrie cu ușurință relația dintre un sclav MK și manipulatorul său.

Ești atât de hipnotizant
Ai putea fi diavolul, ai putea fi un înger
Atingerea ta mă magnetizează
Mă simt ca și cum aș pluti, îmi lasă trupul strălucitor.

(…)

Sărută-mă, sărută-mă
Infectează-mă cu dragostea ta și umple-mă cu otrava ta
Ia-mă, ia-mă
Vreau să fiu o victimă, pregătită pentru răpire
Băiete, ești un extraterestru, atingerea ta atât de străină
Este supranaturală, extraterestră

Apoi, începe faza de programare.

Rapperița Doechii o așteaptă pe Perry într-un „laborator MK”, înconjurată de componente din plastic reprezentând părți ale trupului feminin. Este o trimitere la dezumanizare și la crearea de noi alter ego-uri.
Pentru a indica faptul că Perry și Doechii sunt creații artificiale MK, costumele lor prezintă tuburi și părți metalice.

Deși cântecul se intitulează literalmente I’m his, he’s mine / Eu sunt a lui, el este al meu (o temă mai degrabă heterosexuală), Katy simulează activități sexuale cu Doechii. Unul dintre scopurile programării Monarch este de a crea sclavi de tipul Sex Kittens (Pisicuțe Sexuale), care nu au limite sau inhibiții în această direcție.

Katy Perry adoptă poziția „foarfecii” cu Doechii, nu pentru că este lesbiană, ci pentru că este o sclavă programată și este obligată să o facă.
Între timp, Orlando Bloom (soțul lui Katy Perry) pare oarecum nedumerit de situație.

În timpul următorului cântec al lui Perry, este descrisă, simbolic, următoarea fază a programării sale.

Perry este așezată pe o inimă care se răcește (dezumanizare) în timp ce cifrele defilează deasupra ei.

În lumea lui Perry, 143 este codul pentru „Te iubesc” (I love you), fiecare cifră reprezentând numărul de litere din fiecare cuvânt. Sentimentul foarte uman al iubirii este tradus într-un limbaj rece de calculator, reprezentând faptul că Perry este programată să „iubească” pe cine i se spune să „iubească”.

Sclava pisicuță sexuală este pusă să „servească” un număr ridicol de tipi. De ce sunt atât de mulți? Între timp, Orlando Bloom încă se întreabă ce se petrece.
Pentru a reprezenta schimbarea ei completă în sclavă Monarch, Perry poartă aripi uriașe de fluture (stilizate pentru a semăna cu coarnele diavolului).
Prestația lui Perry se încheie cu ea așezată pe o piramidă de bărbați, în timp ce ține în mână un fluture mare – programare Monarch pură.

Apoi, soțul ei urcă pe scenă pentru a-i înmâna Video Vanguard Award.

Într-o scenă posibil neintenționată, dar extrem de simbolică, Kerry schimbă fluturele acela mare care reprezintă controlul conștiinței (de ce îl mai ținea în mână?) cu un premiu strălucitor din industria muzicală.

Dacă ignorăm simbolismul flagrant de mai sus, primirea acestui premiu ar fi normal să fie, în teorie, un moment glorios. Ar părea că, în sfârșit, și-a recăpătat demnitatea.

Acestea fiind spuse, iată primele cuvinte din discursul ei de acceptare.

Și am făcut toate astea în prima mea zi de ciclu.

Uau. Demnitate negată. Este aproape ca și cum ar fi fost pusă să spună asta. Și, ca de obicei, Perry a fost criticată în mass-media.

„Discursul lui Katy Perry de la VMAs a fost o performanță de vârf a feminismului – Și am făcut toate astea în prima mea zi de ciclu.”

Chiar și atunci când Katy Perry câștigă, ea pierde.

Concluzie

Industria muzicală este ciudată. În timp ce unele vedete se bucură de omagii nelimitate din partea mass-mediei, altele sunt „sacrificate” și acoperite de un ridicol fără limite. După ce a dominat anii 2010, Katy Perry a devenit o ciudată îmbrăcată într-un hamburger, care este atacată de fiecare dată când face sau spune ceva. A fost chiar respinsă de oamenii lui Kamala Harris atunci când le-a oferit Woman’s World drept cântec de campanie. Auci.

Deși Video Vanguard Awards se presupune că celebrează o viață de realizări, spectacolul lui Katy a celebrat o viață de sclavie. În timp ce interpreta cele mai mari hituri ale sale, Perry a reconstituit viața tristă a unui sclav MK, care este supus la traume, disociere, programare și exploatare. Chiar și atunci când Perry este „sărbătorită”, ea este umilită.

Și a făcut toate astea în prima zi a menstruației.

Sursa: Vigilant Citizen

Citiți și:
Înțelesul sinistru al videoclipului piesei „Fortnight” interpretată de Taylor Swift
Cum se ‘distrează’ elitele, simbolismul subliminal și organizațiile mondiale

 

yogaesoteric
26 septembrie 2024

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More