Lucrări ale şcolii Krama
Printre scrierile aparţinând acestei şcoli, maeştrii liniei Krama citatează agama-ele: Kramasadbhava, Kramasiddhi şi Tantraraja şi de asemenea Kramasutra şi tratatele Kramodaya şi Shardhashatika. Majoritatea dintre acestea s-au pierdut şi nu ne-au mai ramas din ele decât unele extrase în lucrările unor autori posteriori.
Lucrarea Maharthamanjari a lui Maheshvarananda permite reconstituirea atmosferei foarte subtile a agama-elor Kramasiddhi şi Kramashadbhava. Acestea conţineau o expunere foarte elaborată a nivelurilor conştiinţei sub cvintuplul aspect: creaţie, menţinere, disoluţie, ocultare şi graţie, precum şi corespodenţa cu diversele activităţi ale fiinţelor realizate (siddha) în raport cu lumea exterioară, cunoaşterea, uniunea sexuală, energia divinizată şi în raport cu Shiva (cele cinci categorii de siddha-şi).
Mai menţionăm, de asemenea, lucrarea Vatulanathasutra, ale cărei sutra-e sunt direct legate de Mahartha (KRAMA). Marele înţelept şi eliberat Abhinavagupta a fost interesat de Şcoala KRAMA. În lucrarea sa Paryantapancashika el dă o clară descriere a acestui sistem pe care îl tratează pe larg în Tantraloka. El a scris doua lucrări: Kramakali, un comentariu la vechiul tratat Kramastotra şi propria sa lucrare Kramastotra, care s-a păstrat complet.
În ceea ce-l priveşte pe discipolul său Kshemaraja, acesta a fost foarte interesat de Şcoala Krama-Mahartha ale cărei aspecte le meţionează chiar la începutul glosei sale la Spandakarika şi în lucrarea Pratyabhijnahridaya.