Antena 1 a difuzat imagini cu Gregorian Bivolaru în cadrul unei ştiri despre Gabriel Bivolaru

Solicitare adresată Antenei 1 de a rectifica eroarea săvârşită

 
Vă sesizăm o gravă eroare realizată de postul de televiziune Antena 1 în cadrul emisiunii Observator din data de 13 iulie 2006, ora 19:00, când au fost prezentate imagini ale mentorului spiritual al MISA, Gregorian Bivolaru, pentru a ilustra o ştire în care era vorba despre Gabriel Bivolaru, cel care a devalizat BRD de suma de 2200 de miliarde de lei, fiind condamnat la 5 ani închisoare în luna martie 2004.
 
Vă solicităm să reparaţi această gravă greşeală prin difuzarea la aceeaşi oră, în cadrul Obervatorului, în termen de trei de zile, a unui mesaj prin care să fie rectificată această eroare şi să se ceară scuze public pentru eroarea realizată.
 
Pe tot parcursul ştirii, în care se vorbea, de fapt, despre Gabriel Bivolaru, care poate fi numit „infractor” deoarece a fost condamnat în instanţă, Antena 1 a prezentat imaginea lui GREGORIAN Bivolaru, care nu a fost niciodată condamnat în instanţă pentru săvârşirea vreunei infracţiuni şi este prin urmare, conform prezumţiei de nevinovăţie, nevinovat. Peste imaginea lui Gregorian Bivolaru, apărea textul „Aproape liber”, fără menţionarea vreunui nume. Această eroare aduce mari prejudicii de imagine lui Gregorian Bivolaru, dar şi Mişcării de Integrare Spirituală în Absolut (MISA) precum şi tuturor celor peste 37.000 de cursanţi yoga ai Şcolii de Yoga MISA.

Biroul de Presă MISA
15.07.2006

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More