Interviu cu Sorin Lavric (AUR): „Noi suntem în mod fățiș naționaliști. Politica Bruxelles-ului este una neomarxistă, de distrugere a identităților naționale și a rasei albe” (II)

Citiţi prima parte a articolului

„Există o epurare a anumitor teme, poezia adevărată a murit”

În presa din România există cenzură și, dacă da, cum se manifestă ea?

– În orice societate există o pătură dominantă, care impune teme tabu și teme obișnuite. Teme tabu: cine a adus comunismul în România, rolul pe care l-au jucat evreii în răspândirea comunismului, de Holocaust nu mai spun. E bine să-i prezinți pe fasciști în cele mai negre culori, iar pe comuniști ca pe niște naivi visători, care au dorit binele omenirii, numai că au aplicat prost schemele. Așa e și în Basarabia, sunt sigur.

De unde vine toleranța față de comunism?

– De la faptul că neomarxismul este reprezentat de nepoții și copiii celor care ne-au adus comunismul în perioada postbelică.

Scriitorului Dumitru Crudu i-a fost refuzată editarea unei cărți la București, pe motiv că nu gândește politic corect. S-a petrecut după ce editorii au aflat că el a scris cândva un articol despre pornografia filmată în bibliotecile din Chișinău. Acest caz mi-a amintit de perioada sovietică, când nu erai primit în Uniunea Scriitorilor, dacă nu scriai barem o poezie înălțătoare despre Lenin. Există cenzură și în literatură?

– Da, există o epurare a anumitor teme, din motivul corect politic. Sunt romane scoase din circuit, pentru că acolo e înfățișat un negru în culori neplăcute. Și vor crește aceste cazuri de cenzură.

Ce rol a avut în literatură postmodernismul, când mulți poeți scriau texte din care nici ei nu înțelegeau absolut nimic?

– Postmodernismul nu cred că a avut vreun scop, a fost expresia unei crize valorice, a colapsului literaturii. Eu cred că nu se mai poate face literatură autentică. Majoritatea scriitorilor sunt niște veleitari cu ifose de mari autori, dar ei nu mai pot scrie, mai ales poezie. Dacă mă întrebați ce poeți autentici există în România, mi-e greu să vă spun. Ana Blandiana. Ceilalți scriu exact poezia despre care spuneți – ori cumplit de mizerabilistă: „arunc mucii pe geam și mă piș nu știu pe unde…”, ori cumplit de pornografică. Nu mai există nimic, poezia adevărată a murit. Ne ducem în jos, se încheie un ciclu.

Puricarea vocabularului sau interdicția de a mai folosi cuvinte ale limbii române, cum ar fi: țigan, handicapat, prostituată și altele, nu este de asemenea cenzură?

– Uzul limbii nu poate fi modificat prin lege și prin interdicții. Dacă controlezi vocabularul omului, implicit îi controlezi gândirea, pentru că gândurile sunt provocate de cuvinte. Ei ne înlocuiesc cuvintele cu niște echivalente de tot râsul. E o ipocrizie îngrozitoare.

În cazul acesta, cum rămâne cu dreptul la expresie – un drept fundamental al omului, apărat în spațiul european?

– Da, se spune că libertatea de expresie și gândire sunt inviolabile. Povești, povești…

„Nu puteți să mi-l luați pe Platon sau pe Aristotel și să mi-i înlocuiți cu Engels și cu Lenin”

Dle senator, nu vă înțeleg. Cum sunteți pro-UE, în timp ce dați de înțeles că valorile promovate de Uniunea Europeană sunt distructive?

– Sunt pro-UE în varianta clasică, când toți iubeam Europa, în varianta literaturii bune, a compoziției de muzică clasică, în varianta de până la sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, când încă existau valori.

Cu alte cuvinte, sunteți pro-UE, dar vă doriți o Europă de până la crearea UE?

– Dacă dvs. îmi spuneți că Europa aceea a murit și eu sunt pentru o himeră, da, sunt pentru o himeră. Dar nu accept statul suprafederal pe care ei vor să-l facă. Este un stat malefic, cu îngrădirea libertății de expresie, ideologia de gen, transexualitatea, LGBT-ul. Dacă asta înseamnă să fii antieuropean, sunt antieuropean. Dar nu puteți să mi-l luați pe Platon sau pe Aristotel și să mi-i înlocuiți cu Engels și cu Lenin. Filosofia greacă, dreptul roman și religia creștină sunt cei trei stâlpi pe care este aşezată Europa. Ce a urmat după al Doilea Război Mondial este o cădere în prăpastie.

Ce vă propuneți să faceți pentru a transforma situaţia în acest sens?

– Mergem și fluierăm, facem pipi împotriva vântului. Nu putem altfel, suntem luptători. Ați auzit de Ogoranu, partizanul din Munții Făgăraș? El știa că nu se poate pune cu toată armata rusă, dar a luptat până în ultima clipă, deși i se spunea: „N-ai nici o șansă, predă-te!”. Nu s-a predat și a scăpat. Deci, dacă nu forțez ușa miracolului, ce să fac cu viața mea? Îmi scot pârleala și devin ca toți ceilalți? Și atunci nu-i nicio deosebire între noi și Dodon, Voronin sau LGBT-iștii.

De ce ați fost exclus din Uniunea Scriitorilor (US) din România și ați fost demis de la România Literară, după ce v-ați lansat în politică?

– Pentru că imediat după alegeri am făcut o declarație mai pătimașă, de care nu mă dezic deloc. Am spus că vom disloca clasa politică, vom transforma moravurile, vom arunca peste bord politica aceasta pernicioasă a lobby-urilor și a înțelegerilor de culise, ne vom închina la catapetesme și ne vom bucura de condiția de român. Și ei au zis: „Hopa! A apărut legionarul!”. Eram redactor la România Literară și director de programe interne la US și m-au dat afară din amândouă funcțiile.

Eu puteam să-i dau în judecată, pentru că nu mi-au dat un preaviz, dar n-am făcut-o, că erau colegii mei. După, în ianuarie, m-am dus și mi-am dat demisia, pentru că oricum statutul meu de senator era incompatibil cu funcțiile pe care le aveam acolo. Dar în continuare sunt membru al US. Știrea că am fost exclus din Uniune este o exagerare mediatică.

I-ați supărat pe mulți și pentru declarațiile cu privire la țiganii din România, despre care spuneați că fură și cerșesc în Europa.

– Atunci m-au dat afară de la Academia de Teatru și Film „Ion Luca Caragiale”, unde țineam un curs. Dar ferească Dumnezeu, nu sunt țiganofob. În AUR, avem foarte mulți… romi, țigani, care ne-au ajutat și au votat pentru noi. Dar atunci am spus un adevăr pe care îl știm cu toții, că cei care au revenit în România în perioada de urgență sunt cu precădere țiganii care n-au mai avut un rost acolo. Care era rostul lor acolo? Să cerșească și să fure. Asta am spus.

Și de misoginism ați fost acuzat…

– Era vorba de părerea mea literaro-filosofică din cartea Decoct de femeie, dar ei au găsit încă un motiv ca să mă atace, pentru că intrasem în parlament. Am fost toată viața un admirator al femeilor și am spus-o de atâtea ori că, fără ele, viața unui bărbat ar fi o vale a plângerii și un pustiu. Și atunci cum Dumnezeu să fiu misogin? Dacă aplicăm grila misoginismului, cred că vreo sută de filosofi din istoria culturii ar trebui excomunicați, începând cu Platon, trecând prin Nietzsche și terminând cu Cioran. Nu, astăzi n-ai voie să spui nimic.

Ați fost sancționat vreodată pentru discriminare?

– Am primit la începutul anului un soi de petiție, făcută de o doamnă, care mă învinuia într-un mod categoric de misoginism. Era de la Consiliul Național de Combatere a Discriminării. Dar n-am răspuns, de ce să mă cert cu ei? Îi consider o instituție de represiune, care, în numele combaterii discriminării, introduce alte discriminări. Este tipic pentru neomarxism – în numele înlăturării unui abuz, tu provoci abuzuri și mai mari.

În luările de cuvânt în Parlamentul României, dvs. amintiți de foști deținuți politici, victime ale comunismului, dar sunteți învinuit de omagiere a legionarilor. De ce se încearcă trecerea în uitare a acestor oameni?

– Pentru că, dacă-i pomenești, întreții demnitatea acestui popor. În declarațiile mele, vorbesc despre figuri emblematice din iadul comunist. Mă refer la condiția de deținut politic și nu mă interesează apartenența lor politică. Voi aveți la Sângerei statuie cu Gafencu, dar în România nu se poate așa ceva. Eu am stârnit un întreg scandal, pentru că am făcut o declarație politică, în care l-am elogiat pe Sfântul Închisorilor.

V-ați vaccinat?

– Nu.

De ce?

– Pentru că am formație medicală și știu ce e o boală infecțioasă. Mai știu că această epidemie este un dusel pentru a crea o panică fără de care ei nu pot reseta lumea, deși mortalitatea de covid nu e cu nimic mai mare decât mortalitatea gripelor din trecut. Este o conspirație menită să arunce în colaps economic și financiar toate statele, pentru ca apoi, sub motivul combaterii crizei, să ne înrobească financiar.

S-au și îmbogățit foarte mulți, în mod exponențial. În plus, vaccinul ăsta n-a avut când să fie verificat. Și au apărut atâtea reacții adverse, coagulări intravasculare, infarcte, decese, încât cei care acceptă vaccinul fără să aibă garanția unei despăgubiri, în caz că pățesc ceva, şi-au pierdut uzul raţiunii. Dar o fac fie pentru că și-au pierdut discernământul din cauza fricii, fie pentru că nu vor să-și piardă anumite înlesniri. Asta e discriminare pe față. Și vine Iohanis și ne spune: „Tratamentul diferențiat al vaccinaților față de nevaccinați nu e o discriminare”. Auziți ce spune? Că tratamentul diferențiat nu e o discriminare. Păi tot aia e, măi omule! Diferențiere înseamnă discriminare. Ce-i în capul tău? De fapt, nu mai e conspirație, e planul lui Kalergi pe față. Și dl Iohanis a primit premiul Kalergi, ca și Angela Merkel. Cam toți îl primesc, pentru promovarea valorilor democratice și bla-bla-bla.

Despre umflarea statisticilor cu privire la covid se vorbește și la noi, însă nu există nicio probă în această privință.

– Cea mai bună probă pentru măsluirea statisticii deceselor este că nu poți depista cauza morții unui om, decât prin autopsie. În momentul în care tu interzici autopsiile și medicii nu mai au voie să-și facă treaba, tu, de fapt, împiedici aflarea cauzei adevărate a decesului. Și atunci a apărut subterfugiul ăsta, că orice om era testat la covid și, dacă murea, murea obligatoriu de covid. Ba chiar cei care au murit și nu-și făcuseră testul erau testați după și, dacă ieșea pozitiv, erau declarați morți de covid. Așa au umflat statisticile. Exact logica aceasta au răsturnat-o în cazul vaccinului – despre cei care au murit după vaccinare s-a spus că și-au pierdut viața din cu totul alte cauze, dar numai nu din cauza vaccinului.

În R. Moldova, în această perioadă, au decedat mai multe persoane publice decât în alți ani.

– Li s-a făcut autopsie? Nu. Vă zic, totul e măsluit. Și se va afla, nu vor putea să ascundă minciuna la infinit.

„Aici e o feudă din care se fură de 30 de ani”

După alegerile din România, ați mai spus că, în patru ani, veți înlătura toată clasa politică. Cum o veți face și cum se va modifica politica Bucureștiului în raport cu UE, dacă veți ajunge la putere?

– Prin vot o vom face. Românii au fost îndopați cu minciuni și nu mai au o busolă, dar se vor trezi. Iar cu UE, vom avea demnitate și vom negocia cu adevărat, nu aşezaţi în genunchi, cum fac nenorociții ăștia.

Prin ce stau în genunchi?

– Prin comisioanele pe care le primesc și prin lobby-uri. Deci, vin în România grupuri de interese: „Te rog, votează legea asta, ca să ne favorizezi pe noi”. Și i se dă o sută de mii de euro, de pildă. Au bani, fac ce vor. Așa se face și în Basarabia: comisioane, peșcheșuri, mită. Numai că mita este vârâtă prin nu știu câte societăți, ca să nu prindă Fiscul rețeaua de bani spălați.

Ce le-ați răspunde lui Dodon sau Voronin, care insista că R. Moldova este necesar să-și păstreze independența?

– Le-aș spune că sunt niște mincinoși, că toată viața au fost niște căpușe financiare, care au supt poporul acesta, mințindu-l și bătându-și joc de el. Dar nu vreau să port un dialog cu ei. R. Moldova nu are nicio autonomie, ea ori a depins de Moscova, ori de banii de la București. Acum văd că și Bruxelles-ul dă din când în când câte un cadou, ca să-i momească, că vin alegerile și ei sprijină PAS-ul. Oricum, nu rezistați fără autonomie financiară și economică, tot timpul se pompează în voi ca să supraviețuiți și, în același timp, pe altă ușă, se scot mult mai mulți bani, care intră în buzunare private. Aici e o feudă din care se fură de 30 de ani. Dacă Basarabia s-ar uni cu România, toți căpcăunii ăștia și-ar pierde privilegiile. Și ar fi trimiși la închisoare, pentru că li s-ar descoperi infracțiunile pe care le-au făcut.

Din ce localitate e bunicul dvs., cel care a fugit de ruși din Basarabia în România?

– Nu știu exact unde s-a născut el, dar știu că avea parohia în satul Frumușica, raionul Florești. Acolo s-a născut și taică-meu, și cu o soră de-a lui. Taică-meu a copilărit acolo până în 1940, după Pactul Ribbentrop-Molotov, când mai aveau 72 de ore – ăsta era ultimatumul. Și atunci popa a încărcat două căruțe cu ce a putut să ia. Taică-meu avea cinci ani și mi-a povestit că a luat un iepure și l-a băgat într-o colivie. Și așa a fugit basarabeanul meu, cu iepurele în brațe, în România…

Citiţi şi:
Puterea celui mai mare club ocult de lobby din Europa asupra premierului Orban şi a preşedintelui Iohannis (I)
Statul Paralel în acțiune: planul de distrugere a firmelor românești de către SRI împreună cu ANAF, MAI, DNA și celelalte parchete

yogaesoteric
27 iulie 2021

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More