O analiză comparativă între sexualitatea brută și erotismul pur (II)
de profesor de yoga Gregorian Bivolaru
Această analiză comparativă este o premieră în sensul că este pentru prima dată când se realizează o astfel de analiză comparativă care este de un imens folos pentru ființele umane atente, lucide, inteligente, pline de bun-simț și înzestrate cu intuiție spirituală, căci această analiză comparativă le ajută să descopere nenumăratele beneficii și avantaje ale erotismului pur.
Citiți prima parte a articolului
Nr. | Sexualitate brută | Eros pur |
11 | În cazul sexualității brute, o altă caracteristică este aceea că acest fel de sexualitate este întotdeauna limitată. De altfel, există un străvechi dicton semnificativ ce se aplică la acest fel de sexualitate și care sună astfel în limba latină: „omnia animalia post coitum triste”; în traducere: „fiecare făptură este apoi tristă și se simte vlăguită după un coit normal, vulgar”. Pe baza statisticilor deja existente actualmente, atunci când, spre exemplu, un bărbat este capabil să întrețină relații sexuale pe o perioadă de maxim 25 minute, el este considerat ca fiind bărbatul ideal. Se pierde însă din vedere că, în conformitate cu unele statistici, femeile reușesc să atingă o stare de orgasm clitoridian chiar cu descărcare după aproximativ 33 minute. Dat fiind faptul că bărbații nu sunt deloc interesați să le genereze un orgasm clitoridian chiar cu descărcare partenerelor lor, acestea riscă cel mai adesea să aibă un orgasm clitoridian numai o dată la câțiva ani. Datorită grabei evidente, a pripelii de a-și satisface poftele sexuale, marea majoritate a bărbaților ca parteneri sexuali sunt superficiali și de cele mai multe ori nu prea dau suficientă atenție preludiului, și de aceea partenerele lor femei se simt frustrate, dar nu îndrăznesc să vorbească cu partenerul despre o astfel de dramă de teamă să nu fie cumva considerate nesătule sau obsedate sexual. De altfel, media mondială a duratei raporturilor sexuale cu penetrație este jalnică, deoarece această medie constă în numai 5 minute și 40 de secunde. Merită să ne întrebăm cum vor putea să atingă femeile chiar și o stare de orgasm vaginal, atunci când ele au nevoie de cel puțin 33 de minute minim pentru a atinge o primă stare de orgasm vaginal. Deși la prima vedere toate acestea par a fi de necrezut, totuși toate aceste aspecte au fost stabilite ca atare în urma unor cercetări riguroase ce au fost efectuate de către sexologi. De altfel, puțini sunt cei care știu că bărbații care aleg să joace în filmele pornografice, tocmai pentru a părea că sunt extraordinari de virili, înainte de o astfel de filmare sunt masturbați de așa-zisa actriță cu care urmează să filmeze de două ori, iar apoi, numai după ce ejaculează de fiecare dată, se consideră că sunt apți pentru o scenă porno în fond jalnică în cadrul căreia ei fac sex cu așa-zisa actriță respectivă timp de 20 sau 25 de minute. Ființele umane superficiale, ignorante care privesc astfel de secvențe sunt uimite de virilitatea enigmatică a unor astfel de bărbați, tocmai pentru că nu cunosc trucul prealabil la care producătorii unor astfel de filme recurg de fiecare dată. Cu toate acestea, există un număr chiar foarte mare de bărbați proști, superficiali, ce ajung să fie literalmente obsedați să vizioneze astfel de filme care, atunci când sunt privite, considerate dintr-un anumit punct de vedere inițiatic, ezoteric, ne apar ca fiind niște maimuțăreli jalnice. Luând în considerație aceste aspecte obiective, merită să ne întrebăm cu toții oare câte sute de ani vor mai trece până când imensa majoritate a ființelor umane de pe această planetă vor fi pregătite, vor fi capabile să descopere tainele cu totul extraordinare ce sunt deja cunoscute de mii de ani în cadrul sistemului milenar Tantra yoga. Prostia imensă, abisală, dar și prejudecățile cretine ce persistă încă în ceea ce am putea numi sfera sexualității este actualmente imensă, pentru că această așa-zisă știință, care în realitate apare ca fiind o nebunie în comparație cu cunoașterea ezoterică, a stabilit complet anapoda că masturbarea urmată de ejaculare la bărbat sau urmată de descărcare a potențialului substanțial specific la femeie nu provoacă niciodată niciun fel de efecte nefaste. Datorită prostiei în care se complac actualmente, foarte mulți bărbați de pe această planetă aleg să se masturbe în neștire și apoi ejaculează într-un mod cretin, inclusiv atunci când vizionează filme pornografice, considerând într-o manieră tâmpă că un astfel de obicei în realitate funest nu are cum să le afecteze starea psiho-emoțională, vitalitatea sau echilibrul lăuntric. În realitate nu este însă deloc așa, căci masturbarea urmată de ejaculare în cazul bărbatului sau masturbarea urmată de descărcare în cazul femeii vlăguiește trupul, alienează ființa, o însingurează și îi închistează pe bărbații dar și pe femeile ce se dedau la astfel de jalnice autosatisfacții. În plus, atât la astfel de bărbați, cât și la astfel de femei se instalează și apoi se amplifică din ce în ce mai mult o stare stranie, persistentă de narcisism ce le exacerbă egoul și de multe ori le dinamizează, le face să crească orgoliul. | În cazul erotismului pur, o altă caracteristică este aceea că dictonul pe care l-am enunțat anterior, respectiv: „omnia animalia post coitum triste” nu mai este câtuși de puțin valabil niciodată. Cuplurile de iubiți ce îmbrățișează fără încetare erotismul pur și care realizează fuziuni ce se bazează de fiecare dată pe continență erotică amoroasă deplină sunt capabile cu ușurință să realizeze jocuri amoroase frenetice chiar și 10 sau 12 ore în șir, fără ca bărbatul să simtă deloc nevoia să ejaculeze, fără ca femeia să simtă deloc nevoia să-și descarce potențialul substanțial procreator. În plus, stările intense, extinse, nuanțate de orgasm ce sunt experimentate în felul acesta se dovedesc a fi mult mai lungi, sunt chiar foarte dese în anumite condiții, sunt copleșitoare. Atunci când cei doi iubiți ce se adoră îmbrățișează erotismul pur, se poate spune că ei aleg să încheie fuziunea intimă erotică amoroasă, dar în realitate niciunul dintre ei nu poate să spună că au sfârșit. Jocul erotic amoros se extinde între ei astfel că cei doi iubiți se angrenează la unison într-o fuziune erotică amoroasă plenară fără de sfârșit. Acest aspect obiectiv pare a fi de necrezut pentru partenerii care aleg să experimenteze de fiecare dată sexualitatea brută. O astfel de angrenare face să fie experimentată într-o manieră frenetică o stare ce este dificil de înțeles de către ființele umane obișnuite, vulgare, ce este însă definită prin intermediul expresiei inițiatice asceză erotică neîncetată. Toate aceste aspecte obiective, care la prima vedere par a fi incredibile pentru ființele umane vulgare, ignorante, sunt o realitate firească pentru cuplurile ce se adoră și care îmbrățișează într-un mod entuziast, sistematic calea privilegiată a erotismului pur. Tocmai de aceea, mai ales femeile ce sunt avansate în această știință care totodată este și o artă a erotismului pur ce se bazează însă pe continență erotică amoroasă deplină nu mai acceptă nici în ruptul capului să mai facă sex cu un bărbat, chiar și atunci când acesta se va lăuda în prealabil că este capabil să reziste timp de 25 minute fără să ejaculeze atunci când face sex. Un astfel de bărbat va apărea ca fiind o jalnică și ridicolă caricatură pentru o femeie care reușește de fiecare dată să facă amor cu iubitul ei chiar și 10 sau 12 ore practicând de fiecare dată la unison continența erotică amoroasă, ce o face să fie chiar foarte fericită, care o polarizează, care o împlinește cu adevărat la nivelul învelișurilor tainice ce există în universul ei lăuntric și o face astfel să resimtă stări paradisiace de fericire, care se extind cu ușurință pe o durată de minim 49 de zile după o astfel de experiență. Cu toate acestea, este necesar să arătăm că, pe lângă astfel de femei excepționale ce sunt foarte fericite prin integrarea neîncetată a erotismului pur și care se transformă totodată spiritual prin aceasta într-un ritm susținut, accelerat, există de asemenea și femeile schimbătoare, fluctuante, superficiale și proaste care, tocmai datorită faptului că nu prea știu ce vor și care renunță chiar și după ani de experiență ce au inclus unele rezultate semnificative a erotismului pur, aleg anapoda să se întoarcă la sexualitatea brută, autentificând în felul acesta ceea ce se menționează în anumite tratate tantrice care indică faptul că o femeie care a reușit să descopere continența erotică amoroasă experimentându-i apoi în mare măsură deliciile și care ulterior revine la o sexualitate brută dă în felul acesta dovadă indubitabilă de o imensă imbecilitate. Din nefericire există și în cadrul acestei școli spirituale astfel de femei. |
12 | În cazul sexualității brute, o altă caracteristică este aceea că modul de excitare sexual este cel mai adesea rapid, iar atunci când survine în cazul bărbatului ejacularea și în cazul femeii survine descărcarea potențialului ei substanțial procreator, după aceea atât bărbatul cât și femeia nu mai simt plăcere și au apoi nevoie de o lungă perioadă de timp ce este variabilă pentru a fi după aceea din nou capabili fiecare să se angreneze într-o nouă rundă sexuală sau într-o nouă relație sexuală. La unii bărbați se constată cu ușurință că starea de vlăguire ce apare după ejaculare este foarte mare și tocmai de aceea astfel de bărbați preferă apoi să se retragă de lângă parteneră sau unii dintre ei aleg să doarmă. La multe femei, dat fiind faptul că acestea nu prea au timp să atingă o stare de orgasm cu descărcare din cauza faptului că bărbatul ejaculează repede, tocmai de aceea multe femei rămân frustrate, se simt neîmplinite și unele dintre ele chiar resimt o stare lăuntrică de tensiune după o astfel de interacțiune sexuală, care pentru ele se sfârșește mult prea repede și nu le satisface. Iar polarizarea în cadrul unor astfel de trăiri este aproape inexistentă. | În cazul erotismului pur, o altă caracteristică este aceea că modul de excitare eminamente erotic este aproape de fiecare dată mult mai lent. Aceasta se petrece deoarece este necesar un timp mai lung până când se acumulează din abundență inclusiv în aura bărbatului sau altfel spus în universul său lăuntric atât energia subtilă sublimă a erosului pur, cât și energia subtilă sublimă a iubirii. Este tocmai de aceea necesar să precizăm că erecția eminamente erotică la bărbat este astfel diferită față de erecția comună sexuală. Dar atunci când este obținută o astfel de reacție erotică, aceasta facilitează din plin realizarea de către bărbat cu ușurință a continenței erotice amoroase și îl ajută să experimenteze chiar stări de orgasm cu implozie fără ejaculare. În cazul femeii, atunci când aceasta acumulează din abundență în aura ei energia subtilă sublimă a erosului pur, devine de asemenea capabilă să experimenteze cu succes starea cu totul specială, delicioasă de orgasm cu implozie ce se manifestă fără descărcare. Orgasmul cu implozie este o experiență uimitoare, extraordinară am putea spune, atunci când este trăită plenar în timpul fuziunilor amoroase ce se bazează pe continență erotică amoroasă deplină. Dat fiind faptul că înțelegerea teoretică a acestui fel de orgasm ridică probleme pentru multe ființe umane, mai ales pentru ființele umane ce sunt începătoare în experimentarea continenței erotice amoroase, este în prealabil necesară o înțelegere urmată de o cunoaștere teoretică temeinică a stării de orgasm cu implozie. Aceasta este mai ales necesară pentru bărbați, deoarece în cazul femeilor senzuale, feminine, în care s-a trezit într-o măsură considerabilă starea de shakti, experimentarea stărilor de orgasm cu implozie se produce în mod spontan chiar și atunci când femeia nu cunoaște foarte bine din punct de vedere teoretic aspectele ce caracterizează orgasmul cu implozie. |
13 | În cazul sexualității brute, o altă caracteristică este aceea că modul de experimentare a acestui fel de sexualitate este de multe ori exploziv. Această stare apare în mod pregnant fie atunci când bărbatul are orgasm cu ejaculare, fie atunci când femeia are orgasm cu descărcarea potențialului ei substanțial procreator. O astfel de experiență se aseamănă analogic cu un salt care apoi este urmat de o inevitabilă prăbușire. Analogia cu o piatră pe care o aruncăm pe verticală dar care apoi cade ne ajută să înțelegem ce se petrece atât pentru bărbat, cât și pentru femeie de îndată ce este trăit orgasmul cu ejaculare pentru bărbat sau orgasmul cu descărcare pentru femeie. Tocmai de aceea, o astfel de trăire provoacă ulterior o stare penibilă de gol ce este experimentată ca fiind o pregnantă diminuare. Dictonul latin pe care deja l-am menționat „omnia animalia post coitum triste” zugrăvește într-un mod plastic ceea ce se petrece nu numai cu bărbatul ci și cu femeia atunci când au orgasm exploziv cu ejaculare în cazul bărbatului, cu descărcare în cazul femeii. | În cadrul erotismului pur, o altă caracteristică este aceea că mai ales atunci când în aura celor doi iubiți este acumulată din abundență energia subtilă sublimă a erosului pur, energie ce se combină, ce se amalgamează cu energia subtilă sublimă a iubirii, modul de experimentare al jocului amoros poate fi realizat chiar foarte lent, iar uneori implică pur și simplu să se efectueze foarte atent chiar cu încetinitorul, deoarece atunci trăirile erotice amoroase ce apar în mod spontan între cei doi iubiți sunt chiar extraordinar de intense și puternice. În unele situații chiar survine în mod natural trezirea, dinamizarea și ascensiunea ce se manifestă în unele cazuri la unison a energiei subtile enigmatice imense nesfârșite kundalini shakti. Acest fenomen copleșitor, spontan apare mai ales atunci când cei doi iubiți realizează postura erotica amoroasă specială secretă ce vizează trezirea și dinamizarea la unison a centrului subtil fundamental de forță sahasrara. Experiențele erotice amoroase ce sunt chiar extraordinar de intense și care tocmai de aceea implică din partea ambilor iubiți abordarea unui ritm lent sau chiar o stare de nemișcare îi ajută atunci pe cei doi iubiți să se interiorizeze chiar foarte bine mai ales atunci când se trezește în ființa lor și ascensionează prin sushumna nadi energia subtilă enigmatică kundalini shakti care declanșează în universul lor lăuntric anumite experiențe spirituale surprinzătoare și uneori provoacă trăiri ample, rafinate ce îi fac pe cei doi iubiți să se branșeze cu ușurință la realitatea inefabilă, gigantică a lui mahakundalini shakti. Uneori, în cadrul unor astfel de experiențe apar spontan viziuni mirifice ce atestă translația, fie la ambii iubiți la unison, fie doar la iubită, în unele tărâmuri paradisiace ce există în mod obiectiv în universul astral. |
14 | În cazul sexualității brute, o altă caracteristică este aceea că între cei doi parteneri apare și apoi se intensifică de multe ori o stare pregnantă de posesivitate sau de gelozie. Apariția și intensificarea stării de posesivitate, fie la unul dintre parteneri, fie uneori la amândoi, îi face să dorească să fie și să rămână stăpâni tiranici de cele mai multe ori unul asupra celuilalt. O astfel de experiență le exacerbă într-un mod funest egoismul și îi determină să se manifeste într-un mod excesiv autoritar. Starea de gelozie îi face să trăiască iar și iar stări dureroase de neliniște ce sunt provocate fie de o reală, fie de o imaginară bănuială în fond fantasmagorică a infidelității. Între astfel de parteneri apar cu ușurință certuri și felurite acuze, care în unele situații escaladează și ajung să fie însoțite de manifestări brutale, chiar violente. | În cazul erotismului pur, o altă caracteristică ce apare este transformarea rapidă a perspectivei în cadrul relației de cuplu, ce survine mai ales atunci când are loc transcenderea pregnantă și profundă a limitărilor pe care anterior le impunea egoul. O astfel de transformare lăuntrică face cu ușurință posibilă depășirea spontană surprinzător de ușoară a posesivității și a geloziei. Iubiții care reușesc să acumuleze din plin în universul lor lăuntric atât energia subtilă sublimă a iubirii, cât și energia subtilă sublimă a erosului pur scapă în felul acesta ca prin farmec chiar pentru totdeauna de otrava insidioasă a geloziei și de cursa înlănțuitoare a posesivității.
|
15 | În cazul sexualității brute, o altă caracteristică este aceea că cel mai adesea relația celor doi parteneri unul cu celălalt este privită, este considerată ca fiind mai ales ceva individual. Individualitatea este, la modul general vorbind, caracteristica unui individ ce diferă de un alt individ mai ales prin însușirile sale și prin structura sa. Individualitatea este caracteristica prin care o anumită ființă umană este, apare ca fiind diferită de alte ființe umane. Individualitatea este, altfel spus, un anumit individ considerat în toate cele, în toate acele însușiri ce îl diferențiază de ceilalți. Această modalitate prin care cei doi parteneri se raportează unul la celălalt ca fiind doar niște indivizi ce sunt individuali se dovedește a fi în realitate o modalitate rudimentară, inferioară. Dar chiar dacă este așa, relația celor doi parteneri unul cu celălalt este privită, este tocmai de aceea considerată ca fiind doar ceva individual. Termenul individual desemnează ceea ce s-ar putea numi sfera conținătoare a tuturor treptelor manifestării formale, adică a tuturor stărilor în care ființele umane prezintă o formă ce este caracteristică pentru individualitate, pentru limitările pe care le impune această individualitate stărilor existențiale. Tocmai de aceea se poate spune că individul sau individa pot fi luați în considerare numai în măsura în care ei, respectiv individul și individa, depind esențialmente ca atare de principiul dumnezeiesc suprem și deja fac eforturi adecvate susținute să se integreze prin anumite modalități adecvate în realitatea misterioasă veșnică a ființei dumnezeiești totale. Având în vedere aceste aspecte, se poate spune că cei doi parteneri ce sunt angrenați într-o relație sexuală brută se consideră în mod spontan și se privesc unul pe celălalt într-un mod rudimentar, într-un mod inferior. Perspectiva celor doi parteneri unul asupra celuilalt este tocmai de aceea o perspectivă egotică, egoistă. Atunci individul este doar omul considerat în ceea ce acesta are definitoriu și caracteristic, dar fără a se face nicio referire la aspectele sau la notele sale net superioare ce sunt pline de o dumnezeiască valoare. Pentru a înțelege cât mai bine acest aspect, ne putem raporta la o analogie. Dacă ar fi să avem cumva vreodată ocazia să vizităm un trib de papuași, iar acolo am descoperi un cuplu, un bărbat și o femeie care sunt parteneri, am remarca apoi studiindu-i cu multă atenție că relația acestora este percepută de fiecare dintre ei ca fiind doar ceva individual. În cazul unor astfel de parteneri, nu le-am putea cere ca ei să aibă în acea etapă în care se complac o altă relație, pentru că așa ceva ar fi pentru cei doi o imposibilitate. Atunci când avem ocazia să descoperim doi parteneri care sunt împreună și care fac sex împreună chiar și de ani de zile, descoperim că relația acestora unul cu celălalt este percepută de fiecare dintre ei doar ca fiind ceva individual. În cazul unor astfel de parteneri se poate spune că la ei sunt pregnante, sunt evidente două egoisme distincte care totuși se asociază și au ceva în comun. Este ceva asemănător cu ceea ce se petrece atunci când alegem să intersectăm în două puncte distincte două cercuri diferite. Un astfel de exemplu semnificativ ne ajută să înțelegem într-o anumită măsură cum interferează în cadrul unei astfel de relații cele două individualități ale celor doi parteneri ce sunt angrenați într-o astfel de relație. | În cazul erotismului pur, o altă caracteristică ce apare implică într-un mod evident că între cei doi iubiți ce se adoră există o legătură puternică bazată pe iubire reciprocă, există o stare de efervescență erotică și relația lor trece cu mult dincolo de ceea ce este doar individual. Toate schimburile eminamente benefice, complexe, mai mult sau mai puțin continue ce apar între cei doi iubiți cuprind felurite aspecte elevate, implică o transfigurare reciprocă, face să se manifeste o stare de altruism, implică bunăvoință, implică bunătate, implică entuziasm, iar toate acestea au drept rezultantă pregnantă, firească o depășire, am putea spune impresionantă, a sferei individualității și chiar a sferei personalității. Relația complexă dintre ce doi iubiți include felurite aspecte minunate, unirea lor se bazează pe unele afinități elective și o trăsătură definitorie a unei astfel de relații erotice amoroase este că aceasta include în permanență ceva net superior, ceva elevat, ceva universal, ceva dumnezeiesc. La o analiză atentă, lucidă, ce se bazează pe intuiție spirituală, se constată că astfel de iubiți și-au depășit într-o considerabilă măsură egoismele și toate aceste aspecte îi fac să apară inclusiv pentru ceilalți oameni ca fiind un cuplu unit, fericit, exemplar și surprinzător de iubitor. Toate aceste aspecte sunt pregnante numai și numai dacă cei doi iubiți reușesc să se iubească constant cu putere și resimt mutual o stare de efervescență erotică ce persistă. Aspectul pregnant universal ce este într-o anumită măsură mai mare sau mai mică prezent în cadrul unui astfel de cuplu este ceva ce se extinde și care putem spune că, într-o oarecare măsură, cuprinde inclusiv ceea ce este minunat, inclusiv ceea ce este dumnezeiesc în macrocosmos și care a fost atras, acumulat în microcosmosul ființei lor. Acest ceva tainic, elevat, pregnant, sublim ce emană din fiecare iubit în cadrul unui astfel de cuplu se extinde într-o manieră impresionantă printr-o radiație sublimă, paradisiacă, dumnezeiască în mare măsură la tot sau la toate cele, ori la unii sau la unele dintre ființele umane ce sunt suficient de receptive lăuntric la existența unor astfel de energii tainice sublime, dumnezeiești. Toate acestea apar ca fiind acel ceva enigmatic, înălțător ce impresionează, ce impactează în strânsă legătură cu receptivitatea lor marea majoritate a oamenilor. Se constată că cei doi iubiți se raportează într-un mod firesc fiecare, dar în reciprocitate, la ceea ce este universal, la ceea ce este sublim, dumnezeiesc și care persistă în universul lor lăuntric. O astfel de perspectivă fermecătoare, nobilă, surprinzătoare, plurivalentă nu este prezentă deloc în cazul partenerilor ce percep relația lor sexuală doar ca fiind ceva individual și atât. În situația unor astfel de iubiți ce se iubesc intens, constant, erotismul pur se dovedește a fi un liant tainic ce face să apară o asemenea transformare uluitoare ce este sesizabilă mai ales de ființele umane ce sunt suficient de receptive la astfel de energii subtile sublime pe care un asemenea cuplu le emană și care sunt atrase în universul lor lăuntric din ființa misterioasă, veșnică a lui Dumnezeu. O astfel de relație este mereu vie, este într-o anumită măsură surprinzător de proaspătă și dintr-un astfel de cuplu emană în valuri ceva indescriptibil, ceva fermecător ce este plurivalent și paradisiac. Într-un astfel de cuplu este de asemenea prezentă fără încetare o stare net calitativă de salt uimitor. Într-un astfel de cuplu ambii iubiți simt déjà, într-o oarecare măsură, că existența lor în această lume are cu certitudine un sens, un rost. Este însă necesar să precizăm că deocamdată în cadrul acestei școli spirituale ezoterice sunt foarte puține cuplurile de acest fel. Înțelegerea și mai ales punerea neîncetată în practică a acestor taine pe care le-am dezvăluit în acest context în premieră se poate dovedi de un imens folos pentru ca multe cupluri să se integreze cât mai repede cu putință în această ipostază legendară, mirifică. |
16 | În cazul sexualității brute, o altă caracteristică este aceea că fie ambii parteneri sunt reduși unul pentru celălalt la ipostaza de obiect, fie măcar unul dintre parteneri acceptă să fie pentru celălalt doar un sui-generis obiect. În unele relații intime de acest fel nu este exclus ca ambii parteneri să se considere tacit ca fiind unul pentru celălalt doar un sui-generis obiect. Analogic vorbind, aceasta este ceva asemănător cu situația unui bărbat ce dispune de mulți bani și care alege să meargă la un bordel unde își plătește chiar cu bacșișul de rigoare serviciile unei prostituate frumoase la trup pe care, chiar dacă el nu îi spune cu franchețe că o privește astfel doar ca pe un sui-generis obiect ce face cu putință să satisfacă felurite fantasme sexuale chiar perverse, totuși atunci în forul său lăuntric el o consideră ca fiind doar un sui-generis obiect de care se folosește pentru că are imperios nevoie să-și satisfacă o anumită poftă sexuală de nu contează ce fel. O astfel de convingere transpare indirect atunci când, spre exemplu, un anumit bărbat obișnuiește să spună „aceasta este femeia mea” sau atunci când o anumită femeie arată cuiva o poză și apoi spune „ăsta este omul meu”. Desigur, astfel de relații este cu putință să apară și de asemenea este cu putință să persiste inclusiv pentru unele ființe umane care chiar au ales totuși să se căsătorească. Cel mai adesea, o astfel de perspectivă exprimată de multe ori cu franchețe trădează existența unei stări de egoism feroce, evidențiază existența unei stări de posesivitate care uneori poate fi furibundă. | În cazul erotismului pur, o altă caracteristică este aceea că relația unui astfel de cuplu de iubiți este într-o anumită măsură, ce poate fi de la caz la caz mai mare sau mai mică, tangentă cu un anumit ideal elevat, sublim, dumnezeiesc sau chiar cu două sau trei idealuri, printre care măcar unul dintre acestea este comun pentru ambii iubiți. Este însă cel mai bine ca măcar unul dintre aceste idealuri sublime dumnezeiești să fie comun pentru cei doi iubiți. |
17 | În cazul sexualității brute, o altă caracteristică este aceea că în cadrul acestui fel de sexualitate cel mai adesea excitația sexuală este produsă de un anumit stimul sau de stimuli ce operează mai ales prin intermediul energiei subtile sexuale. | În cazul erotismului pur, o altă caracteristică este aceea că excitația ce se manifestă este eminamente erotică. Cei doi iubiți care aleg să realizeze fără încetare fuziuni bazate pe continență erotică amoroasă deplină integrează fără încetare în jocurile lor intime bazate pe iubire reciprocă, bazate pe efervescență erotică mutuală, bazate pe transfigurare și pe urmărirea anumitor idealuri ce sunt comune, experimentarea spontană a unor stări ce sunt net superioare, ce sunt împlinitoare, ce sunt extinse și care dezvăluie o gamă de fațete elevate, minunate, ce sunt necunoscute, ce sunt nebănuite de bărbații și de femeile ce aleg să facă doar sex. Excitația erotică trăită plenar este în mod considerabil net superioară, elevată. Acest fel de excitație este declanșată de o serie complexă de stimuli care sunt mai ales energia subtilă sublimă erotică ce este acumulată în prealabil din abundență în aurele iubiților, dar și de energia subtilă sublimă a iubirii. Combinarea energiei sublime a erosului pur cu energia sublimă a iubirii face să apară în ființa iubiților un sui-generis cocktail ce îi propulsează către experiențe lăuntrice net superioare superîmplinitoare ce îi impulsionează să se transforme rapid și într-o manieră considerabilă, într-un ritm susținut. |
Citiți a treia parte a articolului
Citiți și:
Plăcerea de a face dragoste
Unele revelaţii iniţiatice fundamentale despre starea de nuditate şi despre semnificaţiile ei tainice
yogaesoteric
11 mai 2023